آسفالت‌ریزی شش هزار و ۲۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
آسفالت‌ریزی شش هزار و ۲۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
در هفته‌ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع شش هزارو ۲۰۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش شمس، آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیاست که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، این روزها که فصل کاری منطقه آذربایجان در جریان است، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

حالا مناطق دهگانه شهرداری تبریز هم به تکاپو افتاده‌اند و از آسفالت‌ریزی‌های اساسی معابر گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر مربوط به مناطق خود را به طور جدی در دست اجرا دارند. در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۲۵۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد. بر همین اساس مسیرهای ملازینال، چشم انداز، سیلاب، ایده‌لو و… در سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۳۰۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.

در این راستا کوچه های قدوسی دادگستری، ولیعصر جنوبی خیابان باختر و…  آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه ۳

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با مجموع  ۴۱۰ تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.

آسفالت ریزی ۲۹۰ تنی توسط معاونت فنی و عمرانی و آسفالت ریزی ۱۲۰ تنی توسط معاونت خدمات شهری منطقه ۳ تبریز انجام یافته است.

منطقه ۴

در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با ۷۷۰ تن آسفالت ریزی گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.

آسفالت ریزی کوچه عابدی خیابان پاداش، کوچه شریفی خیابان شهید شریفی، کوچه صاحب الزمان خیابان پاسداران، کوچخ آزادی خیابن قائم، خیابان ۱۸ متری قائم در پاسداران، کوچه تیکانچی در خیابان فیضیه غربی، کوچه های حسینی و گلستان در خیابان شهید خلیلی، خیابان ستارخان و توکلی و… از جمله اقدامات این منطقه طی هفته گذشته بود.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز نیز نسبت به آسفالت‌ریزی ۲۷۰ تنی اقدام کرده است. این منطقه در محدوده‌های مختلفی اعم از محلات کرکج، کوی نسیم پنج، کوچه حسینی، باغمیشه خیابان کاج یاسمن ۹ عملیات آسفالت‌ریزی را به انجام رساند.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۱۸۰ تن آسفالت مسیرهای این منطقه را آسفالت ریزی و لکه‌گیری کرده است.

بر این اساس، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز با ۱۵۰ تن در آناخاتون و معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه نیز با ۳۰ تن خیابان در خیابان خطیب، خیابان رسالت، خیابان شهید برقی، دامپزشکی کوی اعظمی و محوطه پارک امام سجاد(ع) نسبت به آسفالت ریزی اقدام کرده است.

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۳۰۰ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

آسفالت ریزی در مسیرهای کوی جانبازان پشت مخابرات، کوچه گلچهره، حقیقت، کوی بهشتی و کوی شهریار در ۳۵ متری لاله، شهرک شهید مدنی انجام یافته است.

همچنین لکه گیری آسفالت در کوچه تعاون آخمقیه، مسیرهای اصلی اندیشه، رسالت، تختی اندیشه، گیتی اندیشه، مردانی آذر اندیشه، شهرک شهید مدنی نیز طی هفته گدشته توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز انجام یافته است.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز هم با ۸۱۰ تن آسفالت ریزی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرد.

آسفالت ریزی در خیابان چایکنار حد فاصل پل قاری تا زیرگذر شهید بهشتی  و زیرگذر صاحب الامر طی هفته گذشته توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز انجام یافته است.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز هم طی هفته گذشته یک هزارو۲۳ تن آسفالت ریزی را در دستور کار خود قرار داده است. بر این اساس ۷۷۰ تن آسفالت اساسی در خیابان ۲۰ متری خاوران و همچنین ۲۵۲ تن آسفالت جهت لکه گیری کوی هنر اول غربی و شرقی، کوی تلاش اول شرقی و… استفاده شده است.

منطقه ۱۰

در این بین شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز ۱۹۳ تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه خود انجام داد که عمده این آسفالت‌ریزی‌ها در کوچه احمدی خیابان دارایی ۲، خیابان لیلابی، خیابان جودی و کوی راسخی انجام یافت.

سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز

معابر اصلی و راه‌های دسترسی به بلوک‌های ۶۵ تا ۷۰، باند کندرو روبه‌روی بلوک ۱۱۲ و خیابان‌های منتهی به بلوک ۹۵ با اتمام جدول‌کشی آسفالت‌ریزی شده اند.

آسفالت‌ریزی بلوک‌های اشاره شده با حجم ۱۶۰۰ تن انجام یافته است. عملیات لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی در دیگر معابر وادی رحمت در حال انجام است.

انتهای پیام /