آذری جهرمی برای پاسخگویی نسبت به وضعیت اتصال اینترنت به مجلس می آید
آذری جهرمی برای پاسخگویی نسبت به وضعیت اتصال اینترنت به مجلس می آید
رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس از حضور وزیر ارتباطات در مجلس به منظور نشست برای وصل شدن اینترنت خطوط تلفن همراه خبر داد.

به گزارش شمس، رمضانعلی سبحانی فر رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در با اشاره به قطع بودن اینترنت خطوط تلفن همراه، عنوان کرد: وزیر ارتباطات فردا(دوشنبه ۴ آذر) برای ارائه توضیحاتی در خصوص زمان وصل شدن اینترنت خطوط تلفن همراه به کمیسیون صنایع و معادن مجلس خواهد آمد.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینترنت خطوط تلفن همراه در شرایط عادی وصل خواهد شد که این شرایط را شورای عالی امنیت ملی کشور تشخیص می‌‎دهد، افزود: در حال حاضر بخش عمده‌ای از شبکه تحت پوشش، به اینترنت بین الملل متصل شده و فقط موضوع اینترنت خطوط تلفن همراه همچنان بلاتکلیف است.

سبحانی فر درباره خسارتی که در این مدت از طریق قطع بودن اینترنت به مردم وارد شده است، گفت: در این زمینه از اپراتورهای تلفن همراه خواسته شده زمان بسته‌های اینترنتی را به میزان قطع ارتباط، تمدید کنند.

وی ادامه داد: افزون بر این، در نشست فردا با وزیر ارتباطات، گزارشی از شبکه ملی اطلاعات نیز به نمایندگان و اعضای کمیسیون صنایع ارائه خواهد شد.

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره پیش بینی خود در خصوص زمان وصل شدن اینترنت خطوط تلفن همراه، گفت: در این زمینه با توجه به اینکه تصمیم گیرنده شورای عالی امنیت ملی تصمیم گیرنده است، نمی‌توان پیش بینی دقیقی ارائه کرد.