آذربایجان فتنه‌ی تحمیلی را خنثی کند/ مردم منطقه پاسخ سرطان لغزنده را می‌دهند
آذربایجان فتنه‌ی تحمیلی را خنثی کند/ مردم منطقه پاسخ سرطان لغزنده را می‌دهند
سردار رضایی گفت: ما با آذربایجان تعامل بسیار دقیقی داشتیم و با توجه به ارتباط و مشترکات فرهنگی، قومی و منافع طرفینی انتظار داریم که ان‌شاء‌الله فتنه‌ای را که تحمیل کردند خودشان خنثی کنند.

به گزارش شمس، «سردار قاسم رضایی»  در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تقریبا مرزهای حوزه شمال در منطقه آرام هستند، اظهار داشت: این حق آذربایجان بود که مناطق اشغالی را آزاد کند و ما هم برای آزادی مناطق اشغالی خوشحالیم و هیچ‌وقت هم مناطق اشغالی را تایید نکردیم.

وی افزود: اتفاقی که الان افتاده قدری روابط را کمتر کرده و انتظار است که بر اساس تجارب و نتایج مثبتی که در مرزها بود باز هم وضعیت مرزها به گذشته برگردد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استراتژی نظام را تعامل سازنده و رعایت حقوق طرفین با همسایگان از جمله با آذربایجان دانست و عنوان کرد: ما با آذربایجان تعامل بسیار دقیقی داشتیم و با توجه به ارتباط و مشترکات فرهنگی، قومی و منافع طرفینی انتظار داریم که ان‌شاء‌الله فتنه‌ای را که تحمیل کردند خودشان خنثی کنند.

وی متذکر شد: طبق قرائن و شواهدی که اعلام می‌کنند، صهیونیست‌ها در مرزهای شمالغرب حضور دارند، به‌ویژه وقتی که پهپادهایشان را در صحنه نشان می‌دهند.

سردار رضایی تاکید داشت: این موضوع حتما به ضرر کشور میزبان است؛ کشوری که اینها را دعوت کرده و میزبانی آنها را می‌کند حتما اولین ضربه را خودش خواهد خورد چراکه سابقه نشان داده صهیونیست یک سرطان لغزنده است و کودک‌کشی تابلوی آن است؛ یعنی بی‌رحم بوده و هیچ رحم و مروتی ندارد به ویژه برای کشورهای مسلمان؛ بنده فکر می‌کنم خود مردم منطقه و مردم آذربایجان پاسخ این سرطان لغزنده را خواهند داد.

انتهای پیام/