آخوندی مقصر اصلی حادثه قطار تبریز مشهد
آخوندی مقصر اصلی حادثه قطار تبریز مشهد
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاثر هستیم که بعد از گذشت پنج سال از حادثه قطار تبریز مشهد مقصر آن محاکمه نشده است.

به گزارش شمس؛ احمد علیرضا بیگی در خصوص علت مشخص نشدن عاملان حادثه قطار تبریز مشهد بعد از گذشت ۵ سال افزود: این را باید از قوه قضائیه پیگیری کرد. قوه قضائیه اعلام کرده که در حال رسیدگی است. همچنین آقای رئیسی نیز در این باره قول داده اند اما همچنان این پرونده بدون تعیین مقصر اصلی و محاکمه مانده است.

وی افزود: گزارش بازرسی ها و نظر بازرسی حاکیست که بخش عمده ای از تقصیر متوجه آقای آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر طرف ما برای پیگیری دولت بود، می‌توانستیم بازخواست کنیم ولی ما نمی‌توانیم از قوه قضائیه بازخواست کنیم.

بیگی ضمن اشاره به تبعات ناگوار این حادثه بیان کرد: ما متاثر هستیم که بعد از گذشت پنج سال از این حادثه با وجود تبعات ناگوار آن، نتوانسته ایم جواب بگیریم که مقصر که بود و چرا این اتفاق افتاده است؟

گفتنی است صبح روز جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۲۲ قطار سمنان به مشهد از پشت به قطار تبریز به مشهد که در همان ریل متوقف بود در ایستگاه هفت خوان برخورد کرد و پس از برخورد، لکوموتیو ۱۵۵۷ قطار سمنان-مشهد، از خط خارج و واژگون شده و دچار حریق گردید و سه سالن انتهایی قطار تبریز-مشهد و ۵ سالن قطار سمنان-مشهد نیز دچار حریق شده و تعداد زیادی از مسافران قطار تبریز آسمانی شدند.

انتهای پیام /

  • منبع خبر : تبریز بیدار