آئین‌های بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان‌شرقی
آئین‌های بزرگداشت هفته دولت در آذربایجان‌شرقی
آیین‌های بزرگداشت هفته دولت با حضور کودکان و نوجوانان و به میزبانی مراکز کانون در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش شمس، این برنامه‌ها با هدف تبیین دستاوردها و اقدامات مهم یکساله دولت مردمی در حوزه برنامه‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان و آشنای آنان با مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر برگزار می‌گردد.

معرفی شخصیت والای شهید محمد علی رجائی و شهید محمدجواد باهنر در قالب معرفی کتاب و قصه‌گویی، برپایی کارگاه‌های شعر و داستان با حضور نوجوانان، کارگاه‌های هنری با حضور کودکان، دیدار با خانواده معظم شهدای نوجوان، دیدار مربیان و کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون با مسئولین به ویژه فرمانداران و ائمه جمعه در شهرهای مختلف استان از جمله برنامه‌هایی است که به این مناسبت در حال برگزاری است.

انتشار فراخوان هنری ادبی “دولتمردان شهید” و همچنین تولید محتوا برای مخاطبان کودک و نوجوان در فضای مجازی و انتشار عکس نوشته‌هایی به مناسبت هفته دولت از دیگر برنامه‌های این ایام است.

تبیین و توسعه اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار و مناطق روستایی استان آذربایجان شرقی در طول یک سال دولت سیزدهم در طول هفته دولت نیز از اهم برنامه‌های مورد نظر در کانون پرورش کودکان و نوجوانان است.

گفتنی است، ویژه برنامه‌هایی نیز به همین مناسبت در مناطق روستایی و با حضور کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌گردد.

انتهای پیام /