به گزارش شمس، بهرام نسیانی با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر بهرهگیری از فناوریهای نوین خدماترسانی به شکل خدمات الکترونیک شهری در تعاملات و تراکنشهای میان شهروندان و سازمانهای دولتی و خصوصی، به عنوان راهکاری اثربخش و کارآمد به شمار میرود.
شهردار منطقه۹ افزود: از این رو سامانه شهروندسپاری شهرداری تبریز با رویکرد هوشمند سازی و ایجاد بستر و خدمات مناسب به شهروندان، به صورت پایلوت در شهرداری منطقه۹ راه اندازی و عملیاتی شده و شهروندان به منظور تشکیل پرونده و دریافت خدمات شهرسازی در شهرک خاوران، دیگر نیازی به حضور در این منطقه نداشته و از طریق بستر وب و بدون واسطه، می توانند به تمام اطلاعات مورد نیاز در این حوزه دسترسی داشته باشند.
نسیانی خاطرنشان کرد: بدین منظور شهروندان می توانند از امروز ۲۳ تیرماه صرفا با مراجعه به سایت https://citizen.tabriz.ir و ثبت نام در سامانه مذکور و دریافت نام کاربری و رمز عبور نسبت به تشکیل پرونده، ثبت درخواست و پیگیری آن بصورت آنلاین اقدام کنند.
وی در پایان سخنان خود، سرعت در ارائه ی خدمات، کاهش هزینههای شهروندان و مدیران، کاهش ترددهای درونشهری، کاهش مشکلات زیستمحیطی و ارائه ی خدمات بهینه به صورت ۲۴ ساعته را از جمله ی مزایای سامانه شهروند سپاری برشمرد که جلب رضایت عمومی و رفاه حال شهروندان عزیز را به دنبال خواهد داشت.