اتفاقی ناگوار در بیمارستان بین‌المللی تبریز/ عفونت دست بیمار با تزریق اشتباه دارو
اتفاقی ناگوار در بیمارستان بین‌المللی تبریز/ عفونت دست بیمار با تزریق اشتباه دارو

تزریق اشتباه دارو موجب عفونت دست بیماری شد که به‌خاطر سکته در آی سی یو بستری بود.

به گزارش خبرنگار شمس، بیماری که به‌خاطر سکته در آی‌سی‌یو بیمارستان بین‌المللی تبریز (ولیعصر) بستری بود، حال دستِ خود را هم به‌خاطر قصور پزشکی از دست می‌دهد.

دختر این بیمار در گفت‌وگو با شمس اظهار داشت: به‌خاطر تزریق اشتباه در این بیمارستان دست مادرم عفونت کرده و وضعیت آن روز به روز وخیم‌تر می‌شود؛ پرستاران با باندپیچی و پانسمان دست مادرم درصدد کتمان موضوع بودند و علت اقدامشان را لزوم گرم نگه داشتن دست بیمار برای درمان ورم جزئی عنوان می‌‌کردند.

وی افزود: زمانی که گفتند باید دست بیمار قطع شود شک کردیم و با ترخیص مادرم و انتقال به منزل، هنگام باز کردن پانسمان دست متوجه عمق فاجعه شدیم.

این شهروند تبریزی از اقدام قضایی علیه مسببان حادثه خبر داد و تصریح کرد: باید با بررسی دوربین‌های موجود بر سر بیمار مسبب اصلی این حادثه مشخص و با وی برخورد شود.

مجتمع رسانه‌ای شمس آماده انتشار پاسخ و توضیحات مسئولین بیمارستان بین‌المللی تبریز در این خصوص می‌باشد.

انتهای پیام/