جبهه مقاومت اسرائیل را به ستوه آورده است
جبهه مقاومت اسرائیل را به ستوه آورده است
سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی
روز قدس، روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است. امام راحل با بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، مسیر تاریخ معاصر را تغییر داد و با طرح آزادی قدس آن را مهمترین مسئله عرصه سیاست خارجی ملت ایران و بزرگترین آرمان جهان اسلام معرفی کرد.

آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان، که با تعیین آن بعنوان روز راهپیمایی ملتهای مسلمان و آزاده در سراسر جهان، شعله‌های خشم این جهاد مقدس را روز به روز برافروخته‌تر و عزم مسلمانان در نابودی رژیم صهیونیستی استوارتر کرده است.

ملت ایران با رهبری حکیمانه امام خامنه ای، همه توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده، چنانکه جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگر این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است. آمریکا باید بداند و میداند که طرح سست و صرفاً تبلیغاتی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان برای رژیم صهیونیستی و تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران، آخرین تلاش‌های مزبوحانه ای است که بی نتیجه و عقیم مانده و در کنار ده‌ها دسیسه ی گذشته آمریکا در مورد فلسطین به مدفن تاریخ سپرده خواهد شد.

از سوی دیگر ننگ ابدی تلاش در برقراری روابط دوستانه با رژیم کودک کش صهیونیستی بر پیشانی دولتهای بزدل آل سعود و امارات و بحرین حک شده و این کار هیچ نفعی به حال این دولتها در حفظ پایه های سست و متزلزل حاکمیت ظالمانه شان بر مردم نخواهد داشت.

ملت بزرگ ایران ضمن اعلام حمایت و همبستگی خویش از مردم مظلوم فلسطین و آرمان بزرگ آزادی قدس، و شرکت گسترده در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به این وعده ی امام عزیز و رهبر معظم انقلاب یقین کامل دارد که مسلمین نماز وحدت را در قبله اولشان برگزار خواهند نمود.

شرکت در مراسم روز جهانی قدس، پیمان مجدد ملتها با مردم مظلومی است که کارنامه مقاومت و ایستادگی شان هفتاد ساله شده است. این مقاومت محصول ایمان به خدا و امید به آینده بزرگی است که بسیار نزدیک است و این وعده الهی است که زمین از آن مستضعفان عالم است و نه ظالمان و مستکبران.
وَ نُريدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثينَ