گزارش حادثه قطار تبریز-مشهد فردا به مجلس ارائه می شود/بی تفاوتی حقوق مردم را ضایع می کند
گزارش حادثه قطار تبریز-مشهد فردا به مجلس ارائه می شود/بی تفاوتی حقوق مردم را ضایع می کند
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: امروز قرار بود کمیسیون عمران بعد از مدت ها گزارشی از جزئیات و بررسی های لازم در خصوص مقصران این حادثه را به مجلس ارائه کند که این امر به جلسه فردای مجلس موکول شد.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با خبرنگار شمس در خصوص گزارش حادثه قطار تبریز-مشهد اظهار کرد: امروز قرار بود کمیسیون عمران بعد از مدت ها گزارشی از جزئیات و بررسی های لازم در خصوص مقصران این حادثه را به مجلس ارائه کند که این امر به جلسه فردای مجلس موکول شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه افکار و احساسات مردم جریحه دار شد، اعلام کرد: بی تفاوتی به این پرونده حقوق مردم را ضایع می کند، بنده شخصا پرونده این حادثه را به قوه قضائیه تحویل داده ام و رونوشت آن را نیز به سازمان بازرسی کشور ارسال کردم، باید در اسرع وقت این پرونده تعیین تکلیف و مقصرین این حادثه شناسایی شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تاکید کرد: نباید مقصرین حادثه قطار تبریز-مشهد را به دستگیری دو کارگر سوزنبان بسنده کرد چرا که برای مردم نمی تواند قانع کننده باشد.

وی گفت: باید تمام ابعاد حادثه بررسی و گزارش داده شود تا برای افکار عمومی و کارشناسان نیز قانع کننده باشد.

سعیدی اظهار کرد: بی تفاوتی به حادثه قطار تبریز-مشهد می تواند منجر به انحراف از قانون و تخلفات و رواج سهل انگاری در جامعه شود، اگر می خواهیم تخلف و سهل انگاری در جامعه نهادینه نشود و مسئولان در قبال حوادث قبول مسئولیت بکنند و باید نسبت به این حادثه بی تفاوت نباشیم.

وی تصریح کرد: اگر با متخلفان این حادثه برخورد نشود، ایمنی حمل و نقل و جان مردم دوباره به خطر می افتد.