کنفرانس نقش مناطق آزاد در توسعه کشور به میزبانی منطقه آزاد ارس برگزار می شود 
کنفرانس نقش مناطق آزاد در توسعه کشور به میزبانی منطقه آزاد ارس برگزار می شود 
نخستین کنفرانس بین المللی نقش مناطق آزاد در توسعه کشور به میزبانی منطقه آزاد ارس برگزار می شود. 
به گزارش شمس، اولین کنفرانس بین المللی نقش مناطق آزاد توسط گروه مدیریت و پردیس های بین المللی دانشگاه تبریز و با همکاری سازمان منطقه آزاد ارس آبان ماه امسال برگزار می شود.
گفتنی است اهمیت تجارت بین الملل و نقش مناطق آزاد در تسهیل این امر و کمک به رشد، توسعه و بهبود اقتصاد کشورها از جمله اهدافی است که در اولین کنفرانس بین المللی نقش مناطق آزاد در توسعه کشور دنبال می شود.
این کنفرانس در ۳ محور اصلی «اقتصادی، مدیریتی»، «اجتماعی، فرهنگی و امنیتی» و «صنعت و فناوری» میزبان مدیران و فعالان حوزه های مرتبط از کشورهای مختلف جهان خواهد بود.
لازم به ذکر است کنفرانس بین المللی نقش مناطق آزاد در توسعه کشور ۲۷ آبان ۹۸ در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز واقع در منطقه آزاد ارس، شهر جلفا برگزار می شود.
محققین و فعالان حوزه های یاد شده از جمله جامعه علمی دانشگاهی و فعالان تجارت و بازرگانی می توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۵ مهر ۹۸ از طریق ایمیل به آدرس icftz@tabrizu.ac.ir به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

مهلت ثبت نام برای حضور در کنفرانس تا ۱۰ آبان ۹۸ بوده و ثبت نام از طریق سایت کنفرانس به آدرس http://icftz.ir امکانپذیر است.
علاقمندان به دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت رسمی کنفرانس مراجعه کرده و یا از طریق شماره ۰۴۱۳۳۳۹۲۳۶۷ با دبیرخانه کنفرانس تماس حاصل نمایند.