کمبودی در تامین کالاهای اساسی در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد
کمبودی در تامین کالاهای اساسی در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد
جانشین رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با اشاره به هجمه‌های فضای مجازی در القای کمبود کالاهای اساسی، گفت: مردم به این هجمه‌ها توجه نکرده و هیچگونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش شمس، غلامعلی راستی، روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز پخش، عمده و خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رصد و پایش مستمر اطلاعات ثبت شده موجودی انبارها در سامانه جامع انبارها ادامه دارد و کالاهای اساسی مردم استان بدون هیچگونه محدودیت و کمبود تامین می شود.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده از سوی سازمان صمت استان در خصوص تامین کالاهای اساسی اظهار داشت: مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان استان و شهرستان تبریز اعم از برنج، روغن، قند، شکر و چای در انبارهای مراکز پخش عمده و خرده به وفور وجود دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز با اشاره به حضور مستمر ۱۷۰ بازرس سازمان در سطح استان و شهرستان تبریز، گفت: گروه های بازرسی به صورت مجزا و در قالب گشت های مشترک با اتحادیه ها اقدامات نظارتی را برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام می دهند و با متخلفان بر اساس قانون نظام صنفی برخوردهای لازم انجام می شود.

فریبرز رضازاده، از آغاز طرح نظارتی ویژه ایام نوروز ۹۹ از ۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده خبر داد و افزود: سازمان صمت استان، نظارت و بازرسی از شرکت های پخش، مراکز عمده و خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای را در دستور کار قرار داده است.