کسب رتبه دوم کشوری در غربالگری بیماران کرونایی
کسب رتبه دوم کشوری در غربالگری بیماران کرونایی
معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا گفت: ۹۵۰ پایگاه بسیج جهت غربالگری اعلام آمادگی کرده اند و در خصوص غربالگری رتبه دوم کشوری را کسب کرده ایم.

به گزارش شمس، سرهنگ الیاس گل محمد زاده معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: شعار امسال هفته بسیج، بسیج پیشرو خدمت و امید آفرین می باشد

گل محمد زاده با بیان اینکه ستاد هفته بسیج چندین ماه است که تشکیل شده است خاطرنشان کرد: در هفته بسیج ۴۱ برنامه اولویت دار و…. در سطح استان اجرایی می شود و بسیج در مقابله با ویروس منحوس کرونا در خط مقدم می باشد .

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه ۲ بار در سطح استان توسط بسیج انجام شده است و مرحله سوم کمک‌های مومنانه هم در هفته بسیج در پایگاه‌های مقاومت و بسیج جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی در ادامه در مورد اقدامات بسیج اذعان کرد: بسیج برای آزادی ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد اقدام کرده و در هفته بسیج ۵۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد

سرهنگ الیاس گل محمد زاده افزود: در این هفته ۴۶۸سری جهیزیه اهدا و ۲۰۰ واحد مسکونی کلنگ‌زنی خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با اعلام اینکه یکی از دغدغه های بسیج اشتغال می باشد خاطر نشان کرد: قرار بر این است بسیج برای ۲۲۰۰ نفر با اعتبار ۷۷ میلیارد تومان اشتغال زایی کند .

وی  افزود: ۱۲۴ کارگاه ماسک راه اندازی شده است و حدود ۴ میلیون ماسک تولید شده در بین آحاد جامعه قرار گرفته است و این روند همچنان ادامه دارد.

گل محمد زاده در خصوص ضدعفونی معابر نیز اظهار داشت: کارشناسان اعلام کردند ضدعفونی به صورت گسترده تبعات زیادی دارد این کار را کم کرده اما ضدعفونی هوشمند انجام می شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا بیان کرد: ۱۷۳ پروژه بسیج آماده افتتاح می باشد که ۲۵ پروژه جزو پروژه های درون سازمانی سپاه می باشد و بقیه عام المنفعه بوده و برای توسعه و آبادانی کشور می باشد و هزینه های این پروژه ها بالغ بر ۳۵۲ میلیارد تومان می باشد .

وی در پایان افزود: در منع تردد ها اگر نیروی انتظامی اعلام نیاز کند بسیج وارد عمل می شود .