کاندیداهای نایب‌رئیسی به وحدت نرسند، آذربایجان ضرر می‌کند
کاندیداهای نایب‌رئیسی به وحدت نرسند، آذربایجان ضرر می‌کند
علیزاده گفت: امیدواریم در جلسه فراکسیون نمایندگان شمالغرب بر سر کاندیدای نایب‌رئیسی مجلس یازدهم وحدت حاصل شود تا ما بتوانیم این صندلی را حفظ کنیم.

«علی علیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با اشاره به انتخابات هیئت‌رئیسه سال اول مجلس یازدهم، اظهار داشت: بنده آذربایجان را فراتر از استان خودمان می‌بینم و در شمالغرب ایران به سبب کثرت جمعیت و وجود چهره‌های شاخص میان منتخبان ما می‌توانیم سهم عمده‌ای از هیئت رئیسه‌ی مجلس یازدهم داشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه یا متاسفانه تقسیم منافع در مجلس بر اساس موقعیت جغرافیایی و شاخص قومیتی صورت می‌گیرد، آذربایجانی‌ها در عموم دوره‌ها در هیئت رئیسه‌ی مجلس و ریاست کمیسیون‌ها سهم داشته‌اند و به سبب آن امکان بهره‌مندی منطقه از منافع دولتی و رشد آن فراهم شده است.

منتخب مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با شمس با تاکید بر اینکه برای حفظ صندلی نایب‌رئیسی مجلس یازدهم باید وحدت و همدلی داشت، اذعان کرد: در حال حاضر نه‌تنها ۳ نفر از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو برای نایب‌رئیسی مجلس یازدهم مطرح هستند بلکه از استان‌های زنجان، اردبیل و آذربایجان‌غربی نیز برای تصاحب این صندلی کاندیدا داریم!

وی بیان داشت: برای ریاست مجلس یازدهم شانس محمدباقر قالیباف از تمامی رقبا بیشتر است اما برای نایب‌رئیسی به دلیل تعدد کاندیدا نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

علیزاده با تاکید بر اینکه کسب کرسی نایب‌رئیسی اول مجلس یازدهم توسط یکی از منتخبان آذربایجان‌شرقی برای ما اهمیت دارد، خاطرنشان ساخت: ساعت ۶ عصر امروز فراکسیون نمایندگان شمالغرب برای تلاش جهت اجماع و ایجاد وحدت تشکیل جلسه می‌دهد و امیدواریم خروجی این جلسه منجر به کاهش کاندیداهای آذربایجان شود چراکه اگر منافع منطقه را در نظر نگیریم آذربایجان با از دست دادن کرسی نایب‌رئیسی ضرر می‌کند.

انتهای پیام/