پیشنهاد خرید اتوبوس از ایران خودرو/ اتوبوس‌های تبریز فرسوده است
پیشنهاد خرید اتوبوس از ایران خودرو/ اتوبوس‌های تبریز فرسوده است
در جلسه امروز شورای شهر تبریز اعضا با اشاره به فرسودگی اتوبوس‌ها، خواهان خرید اتوبوس‌های جدید توسط شهرداری تبریز شدند.

به گزارش خبرنگار شمس، «فرج محمد قلیزاده» صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز به خرید اتوبوس‌های یورو ۲ توسط شهرداری تبریز اشاره کرد و متذکر شد: زمانیکه کسی اتوبوس‌های یورو ۲ را خریداری نمی‌کرد، شهرداری تبریز ۳۲ دستگاه خریده است که نیروی انتظامی این اتوبوس‌ها را پلاک نکرد و بلااستفاده ماندند.

عضو شورای شهر تبریز تصریح کرد: اکنون باید مسئولین آن زمان پاسخگوی این هدررفت بیت المال باشند، پیشنهادم این است که به مدت یک ماه تایید گزارش حسابرسی سکوت باقی بماند.

تقی‌پور رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تبریز نیز در این‌باره توضیح داد: اتوبوس‌هایی که با ۱۰۰ میلیون تومان تعمیر شدند بیش از پنج سال است که به خوبی کار می‌کنند، بیش از ۴۵۰ دستگاه از اتوبوس‌های فعال از زمان فعالیت‌شان گذشته و ناوگان اتوبوسرانی کاملا فرسوده است.

محمد باقر بهشتی، دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با اشاره به عقد قرارداد شهرداری تهران با ایران‌خودرو برای خرید اتوبوس،تاکید داشت: با توجه به اینکه شهرداری تهران قرارداد خرید اتوبوس منعقد کرده است، ظرفیت تولید اتوبوس در ایران وجود دارد و شهرداری تبریز هم باید به دنبال خرید اتوبوس باشد.

انتهای پیام/