پیروزی در دربی تبریز، اولین مأموریت شجاعی
پیروزی در دربی تبریز، اولین مأموریت شجاعی
مسعود شجاعی در اولین تجربه‌ی مربی گری خود ماموریت سختی بر عهده دارد و علاوه بر شکست تیم همشهری، به فکر خروج تراکتور از بحران فعلی نیز باشد.

به گزارش شمس، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا یکشنبه با برگزاری دربی تبریز مابین دو تیم تراکتور و ماشین سازی پیگیری خواهد شد.

تراکتور با کسب یک برد، سه تساوی و یک شکست از پنج بازی قبلی خود با کسب شش امتیاز در رده دوازدهم و ماشین سازان نیز با کسب یک تساوی و متحمل ۴ باخت با کسب یک امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار دارند.

این دو تیم در حالی این هفته به مصاف هم می‌روند که تاکنون و در قالب بازی‌های لیگ برتر ۱۰ بار در مقابل هم قرار گرفته‌اند که هفت برد سهم تراکتور ، ۱ برد سهم ماشین و ۲ بازی نیز با نتیجه‌ی تساوی به پایان رسیده است.

دربی تبریز در شرایطی برگزار خواهد شد که دو تیم تبریزی به دلیل کسب نتایج ضعیف در بازی های این فصل، شاهد تغییراتی در کادر فنی خود بودند بطوریکه منصوریان از تراکتور و بیاتلو از ماشین سازی زودتر از آنچه که فکر می‌کردند، بار سفر خود را بسته و زمستان تبریز را ندیده، تبریز را ترک کردند.

با تصمیم هیأت مدیره باشگاه تراکتور، تا زمان انتخاب سرمربی جدید این تیم، کاپیتان مسعود شجاعی بعنوان سرمربی موقت هدایت سرخ های آذربایجان را بر عهده خواهد داشت و به دلیل اینکه مسعود شجاعی دارای مدرک مربی گری نیست، علی نیکبخت یکی از مربیان باسابقه که تجربه حضور در فوتبال تبریز را در کارنامه دارد، بعنوان دستیار شجاعی با کادر فنی تراکتور اضافه شد.

اما بعد از استعفای سرمربی جوان ماشین سازی، هدایت سبزقبایان تبریزی به صورت موقت به سعید اخباری سپرده شد که دستیاری بیاتلو بود.

حضور مربی بازیکن در فوتبال ایران سابقه دور و درازی دارد که از علی دایی و رسول خطیبی می‌توان به نمونه های موفق در این عرصه اشاره کرد.

مسعود شجاعی در اولین تجربه‌ی مربی گری خود ماموریت سختی بر عهده دارد و علاوه بر شکست تیم همشهری، به فکر خروج تراکتور از بحران فعلی نیز باشد.

گفتنی است، این دیدار از ساعت ۱۵ فردا یکشنبه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز و با قضاوت یاسر همرنگ، با کمک رامین بابایی، محمد شاکر و داور چهارم محمدباقر پورباقر و با نظارت فریدون اصفهانیان برگزار خواهد شد

  • منبع خبر : ایسنا