حامیان مذاکره با آمریکا از انقلاب فاصله گرفته‌اند/ می‌خواهند به برجامی دیگر تن دهیم
حامیان مذاکره با آمریکا از انقلاب فاصله گرفته‌اند/ می‌خواهند به برجامی دیگر تن دهیم
حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: اقدامی که اخیراً یکی از هفته‌نامه‌ها برای ترساندن مردم و تحمیل مذاکره‌ای دیگر به کشور انجام داد، پژواک صدای آمریکا در داخل کشور بود.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در خصوص جنگ روانی شکل گرفته علیه ایران اظهار داشت: مسیر انقلاب،‌ مسیر روشنی است و آمریکا دشمن اصلی مسیر روشن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: تنها راه مقابله با آمریکا، عدم سازش با این کشور است و آن‌هایی که مذاکره و سخنانی از این قبیل را مطرح می‌کنند، کسانی هستند که در واقع از مسیر انقلاب فاصله گرفته‌اند.

نماینده سابق مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی در داخل به‌صورت منافقانه با آمریکا هم‌صدا شده‌اند، تصریح کرد: اقدامی که اخیراً یکی از هفته‌نامه‌ها برای ترساندن مردم و تحمیل مذاکره‌ای دیگر به کشور انجام داد، پژواک صدای آمریکا در داخل کشور بود؛ یعنی آمریکا موضوع اعزام ناوهای جنگی را به منطقه مطرح و این هفته‌نامه هم در اقدامی غیرعقلانی موضوع مذاکره را مطرح کرد.

وی تشریح کرد: : دشمن به‌دنبال تحمیل جنگ روانی به کشورمان است تا به برجام‌های دیگری تَن دهیم، در صورتی‌که در داخل دیگر هیچ‌کس حاضر نیست با یک کشور پیمان‌شکن مذاکره کند؛ لذا خوشبختانه امروز بیشتر مسئولان و مردم بر موضوع عدم مذاکره با آمریکا به اجماع رسیده‌اند.

  • منبع خبر : آناج