وعده‌های سر خاکِ مسئولین و نمایندگان مجلس برای «پروژه تبریز-سهند» / بازی استاندار با مردم چشم‌انتظار
وعده‌های سر خاکِ مسئولین و نمایندگان مجلس برای «پروژه تبریز-سهند» / بازی استاندار با مردم چشم‌انتظار
وعده‌های پی در پی استاندار آذربایجان شرقی برای تکمیل پروژه تبریز-سهند، مردم را نسبت به عملکرد و صداقت پورمحمدی دچار تردید کرده است.

اجتماعی شمس: «آزادراه تبریز-سهند شهریور ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد» این خبری بود که محمدرضا پورمحمدی دی ماه سال گذشته به مردم داد و بعدها در بازدیدهای سه ماهه‌اش از پروژه این وعده را تکرار کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی تنها فردی نبود که مردم را به اتمام این پروژه چندین ساله در شهریور ماه سال جاری امیدوار می‌کرد. احمدعلیرضا بیگی و مسعود پزشکیان نیز جزو نمایندگانی بودند که به نقل از پیمانکار می‌گفتند جاده تبریز-سهند تا پاییز زیر بار ترافیک می‌رود.

محمداسماعیل سعیدی، دیگر نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در گفت‌وگویی که تیرماه سال جاری با خبرنگار شمس داشت با رد ادعای پیمانکار، استاندار و همکاران خویش در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: پروژه تبریز-سهند تا شهریور ماه به بهره‌برداری نمی‌رسد و با اینکه پیمانکار مدعی است تا پاییز جاده را زیر بار ترافیک می‌رود اما پیش‌بینی خودِ وزیر راه و شهرسازی تکمیل پروژه تا پایان سال جاری است.

شهریور ماه سال ۹۸ فرا رسید و بعد از آنکه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روند آزادراه تبریز-سهند مشاهده نشد، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی هفتم شهریور ماه در سالن اجتماعات مصلای حضرت امام درحالی که وزیر کشور را پیش روی خود می‌دید در وعده‌ای تاکیدآمیز عنوان کرد: «پروژه تبریز-سهند را ظرف دو سه ماه آتی تحویل مردم می‌دهم»

با دودوتا چهارتایی ساده پورمحمدی این نوید را می‌داد که پروژه فوق‌الاشاره را حداکثر تا هفتم آذرماه بی‌آنکه کم و کاستی داشته باشد تحویل مردم چشم‌ انتظار خواهد داد اما صحبت‌های دیروزِ او در بازدید از پروژه تبریز-سهند، دیدگاه شهروندان را نسبت به او تغییر داد تا از او چهره‌ای ناصادق و غیرقابل اعتماد در دیدگاه عموم ایجاد شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی روز شنبه سیزدهم مهر ماه سال جاری ضمن تاکید بر تسریع عملیات عمرانی آزادراه تبریز-سهند، خاطرنشان ساخت: «اتمام عملیات نصب پل اندیشه تا پایان آبان ماه سالجاری از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود و اجرای این پروژه تا پایان سالجاری انجام خواهد شد»

فی‌الواقع بعد از اعلام زمان‌های مختلف به مردم و تاثیرگذاری در افزایش و کاهش قیمت مسکن در شهر جدید سهند، حال مسئولین همان حرفی را می‌زنند که وزیر راه و شهرسازی چندین ماه قبل عنوان کرده بود و با توجه به وعده‌های سرخرمنِ مسئولین استان، بایستی شهروندان من‌بعد تنها به اظهارات وزرا و رؤسای پایتخت‌نشین اطمینان کنند، آن هم اگر تحقق یابد!

انتهای پیام/