وضعیت آب و هوای استان زلزله زده آذربایجان شرقی اعلام شد+جدول
وضعیت آب و هوای استان زلزله زده آذربایجان شرقی اعلام شد+جدول
مدیر کل هواشناسی آذربایجان شرقی وضعیت آب و هوای مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی را اعلام کرد.

به گزارش شمس، علی دولتی مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای نشان دهنده جوی پایدار طی سه روز آینده در استان بوده و در برخی نواحی استان با غبار محلی همراه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه شرایط پایداری در مناطق زلزله زده استان مستقر خواهد بود،افزود: در ۳ شب آینده هوای سرد در این مناطق حاکم می‌شود.

وی با اشاره به پایداری جو، افزود: به دلیل پایداری جو در شهرهای پرجمعیت و صنعتی استان، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش بینی می‌شود و از لحاظ دمایی نیز تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت و در طول شب‌ها همچنان سردی هوا تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت جوی سه روز آینده مناطق زلزله زده استان ابراز کرد: وضعیت جوی منطقه ترک، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد به صورت ملایم تا متوسط و حداکثر دما ۱۷ و حداقل دما ۳ درجه بالای صفر، سراب، صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد به صورت ملایم تا متوسط و حداکثر دما ۱۷ و حداقل دما ۴- درجه سانتی گراد، میانه، صاف تا کمی ابری، وزش باد ملایم تا متوسط و حداکثر دما ۲۰ و حداقل دما ۳ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.