همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی “صبح و نشاط” در تبریز برگزار می‌شود
همایش بزرگ پیاده‌روی همگانی “صبح و نشاط” در تبریز برگزار می‌شود
رئیس هیات ورزش های همگانی آذربایجان شرقی، از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی همگانی صبح و نشاط روز جمعه در تبریز خبر داد.

به گزارش شمس، رسول صادقی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه پیاده روی یکی از کم هزینه ترین و دردسترس ترین جریانهای توسعه ورزش همگانی است طبق روال سالهای گذشته همایش بزرگ پیاده روی همگانی صبح و نشاط را راس ساعت هفت صبح روز جمعه چهارم مرداد ماه در مسیر جاده ائل گلی(از مقابل هتل شهریار) بسمت محل برگزاری مراسم(مقابل امارت ائل گولی) برگزار خواهیم نمود.

وی از تقسیم کار بین سازمانها و ارگان‌های مرتبط برای اجرای هرچه بهتر این همایش سخن گفته و از تمامی سازمان‌ها و ارگان‌های دست اندرکار در جهت کمک و یاری به هیات همگانی استان برای دست یابی به اهداف عالی این هیات قدردانی کرد.

صادقی افزود: در راستای همگانی کردن ورزش، هیات همگانی استان چند اصل و هدف بزرگ را دنبال میکند که ایجاد، تکمیل و بهسازی مبلمان و معماری شهری برای ورزش همگانی، گفتمان سازی ورزش همگانی در بین اقشار جامعه و آموزش و ایجاد فرهنگ ورزش همگانی برای شهرمندان و تغییر سبک زندگی مردم با جایگزینی ورزش روزانه جزو اولویت اصلی این طرحها است.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی همچنین به کسب رتبه سوم کشوری در ارزیابی های وزارت ورزش وجوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۹۷ اشاره کرده و اظهار امیدواری کرد با تدوین و برگزاری برنامه ریزی های انجام شده برای ورزش همگانی استان در سال ۹۸ به رتبه های بالاتر در سطح کشور دست یابیم.