هشدار درباره هر گونه افزایش خودسرانه قیمت شکر
هشدار درباره هر گونه افزایش خودسرانه قیمت شکر
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: افزایش قیمت شکر در سطح عرضه تخلف صنفی است.

به گزارش شمس، حبیب امین زاده روز یکشنبه در جلسه تنظیم بازار آذربایجان شرقی با تکذیب خبر تغییر نرخ ارز شکر از ۴۲۰۰ تومان به نیمایی اظهار کرد: نرخ ارز شکر وارداتی همچنان حمایتی است و با ارز ۴۲۰۰ تومان تامین می شود بر این اساس شکر مورد نیاز سه گروه صنف، صنعت و خانوار به میزان لازم تامین شده و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

وی با توجه به ماموریت بازرسان سازمان مبنی بر نظارت بر سطح عرضه اضافه کرد: با گذشت ۷۵ روز از زمان تغییر نرخ بنزین، بیش از ۲۱ هزار مورد بازرسی انجام شده که در نهایت تشکیل ۲۹۲۱ فقره پرونده تخلف صنفی را در پی داشته است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده را بالغ بر ۹۹۱ میلیارد ریال اعلام کرد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه مجموع شکایات دریافتی از سوی شهروندان رشد ۳۸ درصدی دارد، گفت: پیش از این تنها سامانه ۱۲۴ به موضوع دریافت شکایات اختصاص داشت که این مهم در حال حاضر از طریق ۴ روش دیگر نیز قابل انجام است.

مقصود رضازاده افزود: شهروندان می توانند نقطه نظرات خود را از طریق سایت ۱۲۴، اپلکیشن موبایلی آپ، مراجعه حضوری و یا سامانه تلفنی ۱۳۵ متعلق به سازمان تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.