نهضت آسفالت تا سه ماه دیگر ادامه می‌یابد/ آغاز احداث ۳۰ پارک محله‌ای در مناطق کم‌برخوردر شهر
نهضت آسفالت تا سه ماه دیگر ادامه می‌یابد/ آغاز احداث ۳۰ پارک محله‌ای در مناطق کم‌برخوردر شهر
صادق‌زاده می‌گوید: شهرداری تبریز علی‌رغم مشکلات مالی پروژه‌های نهضت آسفالت و مسیرگشایی را ادامه می‌دهد و در این راه به حمایت شهروندان نیاز دارد.

به گزارش شمس، کریم صادق زاده تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح عملکرد یک و نیم ساله‌ی شهرداری تبریز، اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه و تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی، شهرداری تبریز توانسته در سال ۹۷ اقدامات خوبی نسبت به سال قبل‌تر انجام دهد.

وی خاطرنشان ساخت: هزینه‌های جاری شهرداری کاهش یافته و در مقابل، اقدامات عمرانی در شهر افزایش پیدا کرده است که این نشان از تلاش همسو و همگام شهردار و اعضای شورای شهر در جهت خدمت به شهروندان دارد.

سخنگوی شورای شهر تبریز با بیان اینکه برای سال ۹۸ پروژه‌های بزرگی داریم که با همت شهردار تبریز عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز قصد داریم تا هزینه‌ها را کاهش و کارهای عمرانی را افزایش دهیم که البته نقش شهروندان در این راستا بسیار مهم است.

وی متذکر شد: دولت برخی از درآمدهای پایدار شهرداری را به دلیل پاره‌ای از مشکلات قطع کرده است و در این مقطع مهم، پرداخت به‌موقع عوارض توسط شهروندان می‌تواند درآمد شهرداری را افزایش دهد؛ البته از دولت و مجلس هم می‌خواهیم که شهرداری‌ها را در جهت رشد و توسعه کارهای عمرانی حمایت کنند.

عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه شهرداری برنامه‌های خوبی را برای شهر و شهروندان در نظر دارد، عنوان کرد: از جمله این برنامه‌ها نهضت آسفالت می‌باشد مدتی است و پیش بینی می‌کنیم تا سه ماه آینده ادامه داشته باشد. چند پروژه مسیرگشایی و ایجاد ۳۰ پارک محله‌ای به‌خصوص در مناطق کم برخوردار جزو برنامه‌های عملیاتی است که شهرداری تبریز طی ماه‌های آینده در دستور کار خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/