نمی‌دانستم معنی «حیا کن، رها کن» چیست
نمی‌دانستم معنی «حیا کن، رها کن» چیست
سرمربی تراکتورسازان می‌گوید به علت عدم آشنایی با زبان فارسی متوجه انتقادات هواداران از عملکردش نشده است.

به گزارش شمس، جرج لیکنز پس از تساوی یک بر یک تراکتورسازی مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: پنالتی که برای این تیم گرفته شد درست نبود، در بازی مقابل نساجی و یکی دو بازی دیگر پنالتی‌مان را نگرفتند و در این مسابقه هم برای حریف پنالتی گرفتند.

وی با اشاره به تعویض احسان حاج‌صفی خاطرنشان کرد: تعویض احسان حاج‌صفی اجباری بود، او به خاطر مشکل گوارش که داشت قادر به ادامه دادن بازی نبود به همین خاطر ما مجبور شدیم حاج‌صفی را تعویض کنیم.

وی ادامه داد: به خاطر نتیجه و اتفاقاتی که در بازی امروز افتاد ناراحت هستیم؛ شاید اگر کسی دیگری بود به نشست خبری نیامد اما من به احترام شما (خبرنگاران) به اینجا آمدم که درباره بازی صحبت کنم. فشاری که بر روی تیم ما وجود داشت تأثیر منفی روی بازیکنان گذاشت. وقتی گل زدیم همه چیز خوب بود. چون ما روی نوع گلزنی تمرین کرده بودیم اما متأسفانه بعد از گل یادمان رفت که باید گل دوم را هم بزنیم. همچنین ما باید از تک‌گلمان دفاع می‌کردیم اما این کار را انجام ندادیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مواجهه با سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا نمی‌خواهد از هواداران تیمش عذرخواهی کند، عصبانی شد و در حالی که با مشت بر روی میز می‌کوبید گفت: من واقعاً ناراحتم، ما زیاد تمرین کردیم اما خیلی مشکلات داریم که باید آنها را درست کنیم؛ بهتر است که الان آرام باشیم و به آینده فکر کنیم.

لیکنز در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چه نظری درباره شعار “حیا کن رها کن” هواداران علیه‌تان دارید، عنوان کرد: چون من زبان فارسی را متوجه نمی‌شوم متوجه این شعارها نشدم و الان که شما می‌گویید متوجه این موضوع شدم؛ من وقتی اینجا هستم تمام عشق، وجود و قلبم را برای تراکتورسازی دادم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم