نمایندگان تراکتوریِ انتخابات مجلس یازدهم!/ بازی سیاسیون آذربایجان با احساسات مردم
نمایندگان تراکتوریِ انتخابات مجلس یازدهم!/ بازی سیاسیون آذربایجان با احساسات مردم
نزدیکی به ایام انتخابات مجلس موجب شده تا نمایندگان استان برای حفظ آراءشان روی حواشی پیرامون تراکتور حساب ویژه‌ای باز کنند.

سیاسی شمس: انتخاباتِ مجلس یازدهم نزدیک است و نمایندگانی که در طول ۴ سال اخیر عملکرد قابل قبولی را به نمایش نگذاشته‌اند این روزها درصددِ جنجال‌آفرینی در تریبون رسانه‌هایند تا از این طریق در معرضِ دید عموم قرار گیرند.

پیگیری اصل پانزدهم قانون اساسی و حاشیه‌های پیرامون تیم فوتبال تراکتور همواره در صدرِ مطالبات آذربایجانی‌ها بوده است و سیاسیون به‌مانند گذشته با تکیه بر این ظرفیت‌ها می‌خواهند پایگاه اجتماعی‌شان را تقویت و یا حداقل از ریزش آراءشان در انتخابات پیش رو جلوگیری کنند.

در همین راستا یکی از نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو که به مرد خنثی عالم سیاست معروف است و به ندرت درگیر حواشی می‌شود، در ریسکی بزرگ در محدوده‌ی خویش، به تیم‌های استقلال و پرسپولیس تاخته و عنوان کرده است این دو تیم وزارتی را داوران برنده می‌کنند.

البته تراکتوری‌ها به اظهارات این نماینده مجلس روی خوش نشان نداده‌اند و از نظرات‌شان در صفحات مجازی پیداست هم از گذشته‌ی این نمایندگان خبر دارند و هم از پشت پرده‌ی پنین لفاظی‌هایی در رسانه‌ها با خبرند.

ناگفته نماند تحرکات انتخاباتی با شعارهای پوپولیستی به این نماینده مجلس محدود نمی‌شود و سایر وکلای آذربایجان‌شرقی نیز با ترفندهای گوناگون درصد ارائه‌ی چهره‌ای عدالت‌طلب، حق‌خواه و مدافع مطالبات آذربایجانی‌ها از خود هستند.

برای نمونه یکی دیگر از نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با انتشار فیلم‌هایی متعدد مبنی بر “فیلم لو رفته از جدال آقای نماینده با مسئولان بر سر حق و حقوقِ آذربایجانی‌ها” و یا “انتقاد آقای نماینده از زد و بندها”، درصدد تبلیغاتِ غیرمستقیم خویش است.

انتهای پیام/