نفوذ شارلاتان‌ها به عرصه فیلم‌سازی/ آقایان دنبال چشم سبز و آبی‌اند!
نفوذ شارلاتان‌ها به عرصه فیلم‌سازی/ آقایان دنبال چشم سبز و آبی‌اند!
مقدم از حضور کسانی که الفبای هنر را نمی‌دانند در عرصه فیلم‌سازی انتقاد کرد و برگزاری کلاس آموزشی و اخذ تست بازیگری توسط آنان را به شارلاتانیسم تشبیه کرد.

«یونس مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی شمس با بیان اینکه کنترل خیلی مسایل از دست برخی مسئولین خارج شده است، اظهار داشت: بارها هشدار داده‌ام انجام هرگونه تست بازیگری و برگزاری کلاس‌های آموزشی در این خصوص توسط افراد معلوم‌الحال که هنوز الفبای هنر را نیز نمی‌دانند کار پسندیده‌ای نیست.

وی افزود: در خواب خوش متولیان ارشاد عده‌ای برای فیلم کوتاه اطلاعیه‌ی اسپانسری صادر می‌کنند و گروهی دیگر که دنبال چشم سبز و آبی‌اند برای ساخت فیلم تست بازیگری می‌گیرند.

رئیس انجمن سینماگران آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با اقدامات این‌چنینی شأن فیلم‌سازی، مجری‌گری و بازیگری را در تبریز پایین آورده‌اند، توضیح داد: هرکسی از راه می‌رسد کلاس آموزشی برگزار و تست می‌گیرد و به‌خاطر غفلت مسئولین شاهد رشد شارلاتانیسم در عرصه فیلم و هنر هستیم.

وی متذکر شد: شأن و جایگاه سینما و فیلم‌سازی را به آگهی‌های مجازی و پست‌های اینستاگرامی تنزل داده‌اند و سوءاستفاده‌گران این عرصه همانند آگهی‌های نیازمندی دنبال نیات پدیدشان هستند و ضربات جبران ناپذیر این عده شارلاتان‌ها بعدا مشخص خواهد شد.

کارگردان مطرح آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه به زودی دکان این عده را تخته می‌کنیم تا هنر و سینما در شهر نفس بکشد، عنوان کرد: این عده‌ همان افرادی‌اند که در هزاران بحران‌اند و بحران بحران می‌کنند و غوره نشده قصد مویزی دارند که با اخاذی قصد فیلم‌سازی کرده‌اند.

انتهای پیام/