نباید اقدامات خوب شهردار تبریز را نادیده گرفت/ شورای پنجم به سمت جلوگیری از فساد حرکت کرد
نباید اقدامات خوب شهردار تبریز را نادیده گرفت/ شورای پنجم به سمت جلوگیری از فساد حرکت کرد
فرج محمدقلیزاده گفت: بنده همچنان از منتقدان شهردار تبریز هستم و معتقدم او از تجربه کافی برخوردار نیست اما این دلیل نمی‌شود اقدامات خوب و موثر ایرج شهین باهر را نادیده بگیریم.

فرج محمدقلیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با اشاره به اقدامات موثر و مثبت شهرداری تبریز در طول سه سال اخیر، اظهار داشت: بنده از منتقدان عملکرد شهردار تبریز هستم اما این بدان معنا نیست که اقدامات خوب ایرج شهین‌باهر را در حوزه‌های مختلف نادیده می‌گیرم.

وی افرود: با اینکه اکثریت صندلی‌های شورای پنجم در دست اصلاح‌طلبان قرار داشت اما ۸ عضو لیست امید به دلیل حداقل‌ترین شناخت از یکدیگر نتوانستند در انتخاب شهردار هماهنگ عمل کنند.

عضو شورای شهر تبریز یکی از نکات مثبت شهردار تبریز را جوانی او نامید و توضیح داد: شهین‌باهر سابقه‌ی حضور در شورای چهارم و نظام مهندسی استان را دارد و تحصیلات او با حوزه‌ی کاری‌اش کاملاً مرتبط است اما همچنان معتقدم او از تجربه‌ی کافی برای مدیریت شهرداری تبریز برخوردار نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا علت مخالفت وی با شهردار تبریز، عدم انتخاب گزینه‌ی اقلیت در زمان رأی‌گیری نیست، گفت: اکنون که شهردار کرونا گرفته است نمی‌خواهم بیشتر در این باره صحبت کنم و به هر حال او نیاز به حمایت دارد.

محمدقلیزاده با بیان اینکه بهترین شورای شهر تبریز به دوره‌ی اول آن و بدترین شورا به دوره‌ی چهارم باز می‌گردد، تصریح کرد: شورای پنجم نیز تا بدین جا توانسته است عملکرد متوسطی از خود به نمایش بگذارد، ما در این دوره شاهد جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال در ورزش قهرمانی، تکمیل خط یک قطار شهری تبریز، توسعه فضای سبز، ترک تشریفات برای جلوگیری از فساد و حرکت به سمت شفاف سازی بودیم.

انتهای پیام/