موسوی یا تیکدری، مسئله این است…
موسوی یا تیکدری، مسئله این است…
عملکرد مهدی تیکدری در بازی مقابل نود ارومیه، نشان داد که رقابت سختی بین او و موسوی در فصل پیش رو وجود دارد.

به گزارش شمس، تیم فوتبال تراکتور که خود را برای قهرمانی در لیگ نوزدهم آماده می‌کند، در آغاز فصل نقل و انتقالات، مصطفی دنیزلی را به عنوان سرمربی برگزید تا این مربی ترکیه‌ای سرشناس، بتواند سرخپوشان فوتبال آذربایجان را به قهرمانی لیگ برساند و پایانی به حسرت چندین ساله هواداران پرشورش بدهد.

سید احمد موسوی که از نیم‌فصل سال گذشته، از ماشین‌سازی جدا و وارد جمع تراکتوری‌ها شد، به نظر می‌رسید که امسال نفر ثابت پست دفاع راست تیمش باشد و رقیبی در این پست نداشته باشد؛ اما با جذب مهدی تیکدری، بازیکن جوان و خوش تکنیک کرمانی، زنگ خطر برای موسوی به صدا در آمد.

تیکدری که سابقه بازی در تیم مس کرمان را در کارنامه دارد، با درخشش در تمرینات تراکتور، رفته رفته توانست نظر مصطفی دنیزلی را به خود جلب کند، تا جایی که این بازیکن در چند بازی تدارکاتی تیم و در بازی‌های درون تیمی تمرینات، از سوی دنیزلی به عنوان نفر اصلی سمت راست تراکتور انتخاب می‌شود.

این بازیکن ۲۴ ساله اهل کرمان، در بازی مقابل نود ارومیه به عنوان بازیکن فیکس تراکتور وارد میدان شد و توانست نمایش خیره‌کننده‌ای داشته باشد؛ به طوری که عملکرد وی، تحسین هواداران و فوتبال‌دوستان تبریزی را در پی داشت.

او با میل تهاجمی بالا به خوبی نفوذ کرده و باتوجه به تکنیک خوبش، بازیکنان مقابل را به راحتی دریبل می‌زد و پای ثابت حملات تراکتور بود و باتوجه به سرعت بالا، تیکدری به موقع به خط دفاعی اضافه می‌شد و علی‌رغم جوانی، به بهترین شکل از عهده کار برآمد و توانست وظایف یک دفاع راست را به خوبی انجام دهد.

با این تفاسیر، رقابت سختی بین موسوی و تیکدری برای حضور در پست دفاع راست تراکتور در لیگ نوزدهم، پیش روی است و این رقابت می‌تواند، سمت راست تراکتور را در فصل جدید، بیمه کند.

یادداشت از: فرشید رئوفی

  • نویسنده : فرشید رئوفی