مشکلات اقتصادی کشور با ملاقات آمریکایی‌ها حل نمی‌شود
مشکلات اقتصادی کشور با ملاقات آمریکایی‌ها حل نمی‌شود
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: درمان مشکلات اقتصادی کشور با ملاقات و مذاکرات تحمیلی با سردمداران آمریکا، حل شدنی نیست.

به گزارش شمس، دکتر علیرضا منادی در آئین بزرگداشت سالروز یوم الله سیزده آبان در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه میزان تبریز اظهار داشت: ۱۳ آبان یوم الله است؛ روزی است که مردم ایران به دنیا ثابت کردند که با توکل به خدا و ایمان راسخ می‌توان در مقابل هر قدرت استکباری ایستاد و به پیروزی رسید.

منادی با اشاره به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار افزود: سیزدهم‌ آبان سالگرد سه رویداد مهم در تاریخ بزرگ ایران است: “تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳″، “کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران” و “تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸” هر سه رویداد در تاریخ انقلاب اسلامی متفاوت هستند؛ اما هر یک در هویت جریان سازی انقلاب اسلامی سهم بخصوصی داشتند. اصالت هر سه حادثه، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز «روز ملی مبارزه با استکبار» نامیده می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به روحیه خباثت آمیز آمریکا افزود: وقتی دانشجویان خط امام سفارت آمریکا را گرفتند؛ طبق اسناد بدست آمده از آن مکان مشخص گردید که در طول چند ماه بعد از پیروزی انقلاب، نقطه مرکزی توطئه و خباثت علیه جمهوری اسلامی بوده است؛ لذا از آن زمان تا بحال آمریکا با عملکرد خود عملا نشان داده که همیشه در حال توطئه و خباثت علیه انقلاب اسلامی است.

منادی با بیان اینکه دوران انتظار کشی برای ثبات رساندن کشور با چاشنی نگاه به خارج کار غیر منطقی است افزود: الان کشور دارای ظرفیت بزرگ جوانان متعهد و متخصص در حوزه های مختلف است با تکیه و اعتماد به جوانان همانند رویداد سیزده آبان می توانیم در برابر مشکلات کشور فائق آئیم؛ لذا درمان مشکلات اقتصادی کشور با ملاقات و مذاکرات تحمیلی با سردمداران آمریکا، حل شدنی نیست.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه برای پیشرفت کشور عزم جدی و کار جهادی لازم است افزود: مسئولان کشور باید با درک فضای کنونی، ضمن تقویت همدلی و نگاه مضاعف به ظرفیت عظیم داخلی در راستای اشتغال زایی و رونق تولید اهتمام جدی داشته باشند. جمهوری اسلامی با یاری خداوند متعال و با استعانت از رهنمود های ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب، اجازه برگشت ردپای آمریکا را به حریم کشور نخواهد داد.

انتهای پیام/