مرگ در این نقطه‌ی ایران، در انتظار شماست! +تصاویر
مرگ در این نقطه‌ی ایران، در انتظار شماست! +تصاویر
در استان گیلان و روستایی از توابع بخش رحمت‌آباد و بلوکات شهرستان رودبار و در شهر بیجار، سد زیبایی قرار گرفته است، یادتان باشد اگر وسوسه شده و در این آب شنا کردید، مرگ در کمین شما است.

به گزارش شمس، در استان گیلان و روستایی از توابع بخش رحمت‌آباد و بلوکات شهرستان رودبار و در شهر بیجار، سد زیبایی قرار گرفته است، سدی که بر سر شاخه‌های سفیدرود و در شهر بیجار به منظور تامین آب شرب مورد نیاز عمده‌ی شهرهای استان گیلان و تامین آب مورد نیاز اراضی کشاورزی و تولید انرژی برق آبی توسط سه دستگاه توربین، بنا شده و امروزه جاذبه‌ای زیبا برای گردشگران در این منطقه به حساب می‌آید.

سد بیجار، چشم اندازی زیبا و دلپذیر را در این منطقه به تصویر کشیده است که به خاطر طبیعت جنگلی منطقه و همچنین آب پشت سد ایجاد شده است. یکی از تفریحات گردشگرانی که به این منطقه می آیند، شنا کردن در آب سد است و توصیه ما این است اگر از این سد زیبا دیدن کردید، یادتان باشد که این سد بسیار خطرناک است و برای شنا کردن اصلا مناسب نیست. این سد در خرداد ماه سال ۹۷ جان دو سرباز را گرفت، پس یادتان باشد اگر وسوسه شده و در این آب شنا کردید، مرگ در کمین شما است! باهم، تصاویر دیگری از این منطقه‌ی زیبا را از نظر می‌گذرانیم.