مدال طلای سنگین وزن پرورش اندام به آذربایجان‌شرقی رسید
مدال طلای سنگین وزن پرورش اندام به آذربایجان‌شرقی رسید
ورزشکاران استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات قهرمان کشوری پرورش اندام، انتخابی تیم ملی، با کسب یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز خوش درخشیدند.

به گزارش شمس، علی نیک رزم، رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، با اشاره به کسب پنج مدال رنگین توسط نمایندگان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمان کشوری، گفت: رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، ماسکولار و فیزیک کلاسیک قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۴۶۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور از هفدهم تا نوزدهم مهر ماه در استان زنجان برگزار شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: در این مسابقات مهدی عدالت در رشته بادی کلاسیک دسته سوم، مدال برنز و در رشته پرورش اندام، مدال نقره را کسب کرد.

وی اضافه کرد: در وزن ۶۵ کیلو این مسابقات در رشته فیزیک کلاسیک دسته سوم نیز غلامرضا علیزاده و در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم نیز مظاهر تابانی از آذربایجان شرقی، به ترتیب مدال های نقره و طلا را به گردن آویختند و علی ترابی نیز صاحب مدال برنز شد.

نیک رزم اضافه کرد: تیم اعزامی آذربایجان شرقی به این مسابقات، متشکل از هشت ورزشکار و مهدی حسین پور، فرشاد ولی پور و سعید رونقی به عنوان مربی و رضا شفوی به عنوان سرپرست تیم بودند.

وی عنوان کرد: در پایان این مسابقات و با توجه به نتایج کسب شده، مظاهر تابانی، بهزاد عدالت و غلامرضا علیزاده از استان آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

نیک رزم در خصوص اردوی تیم ملی پرورش اندام اظهار کرد: این اردو بعد از اربعین سالار شهیدان(ع) در شهر تهران برگزار می شود که نفرات انتخابی باید خود را به کادر فنی تیم معرفی کنند.

گفتنی است، ملی پوشان برای حضور در مسابقات جهانی امارات آماده خواهند شد.

  • منبع خبر : ایرنا