مجلس میلیاردی فرقی با آمریکا ندارد/لباس سبز پاسداری را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم
مجلس میلیاردی فرقی با آمریکا ندارد/لباس سبز پاسداری را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم
کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو می‌گوید: مجلسی که با زر و زور تشکیل یابد با حکومت آمریکا فرقی نخواهد داشت.

انتخابات مجلس یازدهم: عزت‌ا.. جعفری کاندیدای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با حضور در تحریریه مجتمع رسانه‌ای شمس اظهار داشت: مجلس ایران بعد از مقام معظم رهبری بالاترین تصمیم‌گیرنده است و ضمن آنکه با بررسی بودجه راهبرد اقتصاد کلان کشور را تعیین می‌کند، می‌تواند وزرا را نیز کنترل و حتی رئیس‌جمهور را استیضاح کند.

وی تاکید کرد: بنده سال‌ها فرمانده و مدیرکل بوده‌ام و به‌والله قسم دنبال مقام نیستم و لباس سبز پاسداری را که از دوستان شهیدم به یادگار مانده است، با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم.

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: سال ۱۳۹۷ زلزله اقتصادی رخ داد و بنده همان زمان گفتم مردم دیگر تحمل لرزه اقتصادی را ندارند و علی‌رغم این هشدارها و اعتراضات قیمت بنزین را بالا بردند و آن وقایع رخ داد، اگر نمایندگان ملت مواضع‌شان را معلوم می‌کردند و به درستی سخن می‌گفتند مگر این اتفاقات رخ می‌داد؟

وی متذکر شد: اگر مجلس واقعاً محل خدمت باشد نه فرصتی برای دزدی و رانت، چرا یک کاندیدا باید چندین میلیارد تومان هزینه تبلیغاتی کند؟ در صورت انتخاب چگونه می‌خواهد این هزینه‌ها را جبران نماید؟ کاندیدایی داریم که مدت‌هاست به مردم شام می‌دهد و ستاد انتخاباتی‌اش ۱۰ طبقه است!

جعفری با بیان اینکه محل هزینه‌های تبلیغاتی بنده پاداش بازنشستگی‌ام است، توضیح داد: در کنار آن قطعه زمینی داشتم که آن را هم فروختم و بیش از این دیگر پولی ندارم هزینه کنم؛ اگر مردم به کباب، عکس و بنر رای دهند ۳ سال بعد مرغ را کیلویی ۱۰۰ هزار تومان می‌خورند چراکه چنین مجلسی به فکر گرانی، درد و معیشت مردم نیست.

وی تصریح کرد: مجلسی که با زر و زور تشکیل یابد با حکومت آمریکا فرقی نخواهد داشت و امیدوارم مردم مانع از انتخاب کاندیداهایی شوند که میلیاردی هزینه می‌کنند.

انتهای پیام/