متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن فرآیند ثبت‌نام را تکمیل کنند
متقاضیان تسهیلات کمک ودیعه مسکن فرآیند ثبت‌نام را تکمیل کنند
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: مستاجران و متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش شمس،مهدی اسحقی نژادگفت: پیرو ثبت نام پیامکی برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستاجران، متقاضیانی که به صورت پیامکی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند، باید برای تکمیل فرآیند ثبت نام به سامانه tem.mrud.ir مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: متقاضیان باید با توجه به آخرین رقم سمت راست از کد ملی از ساعت ۱۱ صبح روزهای مشخص شده با مراجعه به این سایت نسبت به تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

اسحقی نژاد، ادامه داد: متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۴» است برای تکمیل فرآیند روز ۱۴ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۲و ۳» است ۱۵ مرداد، متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۱» است ۱۶ مرداد و متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۵»، «۶»و «۷» است ۱۷ مرداد به این سایت مراجعه کنند.

وی یادآوری کرد: متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۰»، «۸»، «۹» است ۱۸ مرداد و همه متقاضیان جامانده ۲۰ مرداد نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

در قالب طرح ودیعه مسکن در تهران ۵۰ میلیون تومان، کلانشهرها ۳۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان وام با سررسید یک‌ساله به مستاجران پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایرنا