ماشین‌سازی را با مدعیان قهرمانی مقایسه نکنید/ همیشه ترکیب هجومی می‌بندم
ماشین‌سازی را با مدعیان قهرمانی مقایسه نکنید/ همیشه ترکیب هجومی می‌بندم
سرمربی ماشین سازی تبریز گفت: باید در نیم‌فصل دوم با جذب دو مهاجم، مشکل خود را برطرف کنیم، البته ماشین‌سازی نباید با مدعیان مقایسه شود.

به گزارش شمس، رسول خطیبی عصر امروز پنج‌ شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه اهداف باشگاه را جلو می‌بریم و به دنبال موفقیت تیم هستیم، اظهار داشت: می‌خواهیم کیفیت خودمان را بالا ببریم و ما تنها تیمی هستیم که حاشیه‌ای نداشتیم و بعد از هر برد یا باختی، حواشی ایجاد نشده است.

وی با اشاره به اینکه تیمک از لحاظ کیفیت یکی از پنج تیم برتر ایران است، خاطرنشان ساخت: پس از بازی قبلی، تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و شرایط خیلی خوبی داریم؛ بازیکنان با تمام وجود تمرین کردند و امیدواریم با ارائه بازی خوب، سه امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز از هواداران خواست فردا به ورزشگاه بیایند وعنوان کرد: تیم ذوب آهن تیمی خوب است و فردا بازی مهمی داریم که در خانه باید پیروز شویم و در این خصوص نیاز به حضور هواداران دارم، باید با کسب سه امتیاز در جدول رده‌بندی بالاتر برویم.

وی با اشاره به اینکه از هواداران تراکتور در بازی با استقلال به خاطر حمایت های خود تشکر می‌کنم، یادآور شد: هفته گذشته از من حمایت نشد بلکه از ارزش‌ها و شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس حمایت شد.

خطیبی در خصوص برخی مشکلات تیمش گفت: باید در نیم‌فصل دوم با جذب دو مهاجم، مشکل خود را برطرف کنیم، البته ماشین‌سازی نباید با مدعیان مقایسه شود.

وی افزود: در بازی مقابل پرسپولیس، هفت بازیکن برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند؛ ما کارهای بزرگی انجام دادیم و امتیازات خوبی گرفتیم.

سرمربی ماشین سازان با بیان اینکه باید فردا از موقعیت‌های خودمان به خوبی استفاده کنیم، تصریح کرد: همیشه برای پیروزی به میدان می‌روم و بازیکنان هم توجیه هستند و یک بازی هجومی ارائه می‌کنیم؛ البته تساوی بهتر از نباختن است و نباید در زمین خودمان گل بخوریم.

خطیبی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: سامان نریمان ‌جهان محروم بوده و فرید بهزادی کریمی نیز مصدوم است و این دو بازیکن را فردا نداریم ولی بازیکنان جایگزین خوبی داریم.

انتهای پیام/