قهرمانی تراکتور برای مردم آذربایجان مهم است
قهرمانی تراکتور برای مردم آذربایجان مهم است
استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر جایگاه تیم فوتبال تراکتور در میان مردم، گفت: قهرمانی این تیم در جام حذفی برای ما بسیار مهم است و دعا می کنیم این اتفاق رخ دهد.

به گزارش شمس، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه با حضور بر سر تمرینات تیم تراکتور و بازدید از این باشگاه، اظهار داشت: مردم آذربایجان و بسیاری از هموطنان در داخل و خارج از کشور منتظر پیروزی تراکتور در مقابل استقلال تهران و کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هستند.

وی افزود: هرچند برد و باخت در میادین ورزشی از ارزش چندانی برخوردار نیست و روح ورزش و تعالی روح و جسم همراه هم برای ما مهم است، اما بازی فردا در فینال جام حذفی برای مردم آذربایجان اهمیت دارد و برد در این بازی مهم تلقی می شود.

پورمحمدی اضافه کرد: با وجود بسیاری از محدودیت‌ها و به ویژه مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، بازیکنان تراکتور تبریز از همدلی و روحیه بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی ابراز امیدواری کرد روز پنج شنبه و در بازی حساس فینال جام حذفی فوتبال کشور شاهد درخشش بازیکنان غیرتمند و شایسته این تیم در مقابل استقلال تهران باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: وحدت و همدلی رمز اصلی موفقیت در هر کاری است و مطمئن هستم که بازیکنان تراکتور برای سربلندی و موفقیت در بازی فردا نیز نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند تا هدیه ای ارزشمند از مشهد به تبریز آورند.

پورمحمدی قول داد استانداری آذربایجان شرقی برای قهرمانی تیم تراکتور در جام خذفی باشگاه های کشور جایزه ای ویژه به اعضای باشگاه اهدا کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز نیز در این دیدار با قدردانی از حضور استاندار در تمرینات این تیم،  از روحیه بالای اعضای باشگاه برای کسب عنوان قهرمانی خبر داد و افزود:  همه اعضای تیم همدل و با روحیه بالا درصدد آوردن جام قهرمانی به تبریز هستند و با دعای خیر هواداران به این مهم دست خواهیم یافت.

میرمعصوم سهرابی بزرگترین سرمایه باشگاه تراکتور را هواداران  این تیم خواند و گفت: بدون تردید در بازی فردا جای خیل عظیم هواداران تراکتور در ورزشگاه خالی خواهد بود.

سی و سومین فینال جام حذفی باشگاه های کشور فردا / پنجشنبه/ راس ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه بین تیم های تراکتور و استقلال تهران در ورزشگاه امام رضا (ع)  مشهد برگزار می شود.