قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس آذربایجان شرقی از شهردار تبریز
قدردانی مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس آذربایجان شرقی از شهردار تبریز
سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده از زحمات و تلاشهای شهردار تبریز و مجموعه آن در تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و نیز حرم مطهر شهدای گمنام قدردانی کرد.

به گزارش شمس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس و انجام رزمایش با رده‌های مختلف صورت گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تمجید و قدردانی از اقدامات شهردار تبریز و مجموعه آن برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و نیز حرم مطهر شهدای گمنام، ابراز داشت: بنابه تصمیم اتخاذ شده توسط شهردار تبریز و مجموعه آن، به حول و قوه الهی روند پیشرفت تکمیل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی سرعت بیشتری می‌گیرد.

یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تا روز جمعه اکثریت ادوات و تجهیزات در نمایشگاه مستقر خواهند شد، عنوان کرد: مابقی ادوات نیز بعد از رژه در محل مورد نظر مستقر می‌شوند.

وی خاطرنشان ساخت: ماکت عملیات چهار مرحله‌ای بیت‌المقدس که منجر به فتح خرمشهر شد، در حال آماده‌سازی است و جهت تماشای مراجعین در محل برگزاری نمایشگاه قرار می‌گیرد.

عباسقلی‌زاده در پایان تصریح کرد: رزمایش بازسازی عملیات بیت‌المقدس در پارک شمیم پایداری تبریز صورت می‌گیرد تا گوشه‌ای از عملیات فتح خرمشهر به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/