فرهنگ مظلوم است و در بودجه کشور جایی ندارد/ دلیل انحراف جوانان را از مسئولین سوال کنید
فرهنگ مظلوم است و در بودجه کشور جایی ندارد/ دلیل انحراف جوانان را از مسئولین سوال کنید
صفری گفت: اکثر جوانان پاک و درون زلالی دارند و چرایی انحراف برخی از آنان را باید از مسئولین سوال کرد.

به گزارش خبرنگار شمس، مرتضی صفری ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب صوتی مرغ سحر اظهار داشت: شهدای مدافع حرم بر گردن کل دنیا حق دارند چراکه داعش تهدیدی جهانی بود.

وی افزود: وقتی ما با شخصیت شهید صادق عدالت اکبری آشنا می‌شویم امیدمان به آینده انقلاب بیشتر می‌شود و علی‌رغم هجوم فرهنگی همچنان شاهد رویش‌های انقلاب هستیم.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان‌شرقی داعش را ترکیبی از تروریست‌های جهانی خواند و عنوان کرد: داعش خطرناک‌ترین مزدوران را اجیر کرده بود و با این حال ۷۰ درصد قدرت داعش را عملیات روانی تشکیل می‌داد که در سایه‌ی رسانه‌ها ایجاد شده بود

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی جوانانی را تربیت کرد که هزاران کیلومتر از مرزها فراتر رفتند تا برای حفظ آرمان‌هایشان سر دهند

این مقام مسئول با بیان اینکه شهید صادق عدالت اکبری در خانواده‌ای پاسدار تربیت ناب اسلامی دید، تصریح کرد: اگر سبک زندگی شهدای مدافع حرم به‌غیر از شهادت ختم می‌شد جای تعجب داشت.

وی اذعان داشت: در حال حاضر تجهیزات جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان در قیاس با آنچه ما در دست داریم به‌مانند دوران دفاع مقدس است.

صفری با بیان اینکه رسانه‌های نوظهور جامعه را تلگرامیزه می‌کنند تا افراد تحلیل‌های سطحی دهند، گفت: جامعه فعلی دارد از تحلیل‌های عمقی فاصله می‌گیرد.

وی تاکید کرد: باید کتاب مرغ سحر را در فایل‌های سه دقیقه‌ای تقطیع و در فضای مجازی نشر داد.

مدیرکل صداوسیمای استان با اعلام اینکه به برکت جوانان انقلابی در فضای مجازی شکست خورده‌ی از قبل نیستیم و جبهه‌ی لازم تشکیل شده است، اهلام کرد: برای پیشرفت باید میان دستگاه‌های فرهنگی هم‌افزایی ایجاد گردد و از توانمندی‌های یکدیگر استفاده کنیم

وی با اشاره به فیلم‌های تخیلی هالیوودی برای قهرمان‌سازی از افسران آمریکایی در قبال حمله موجودات فضایی، خاطرنشان ساخت: این فیلمنامه تخیلی را با داستان واقعی شهید عدالت اکبری قیاس کنید؛ متاسفانه چون فرهنگ مظلوم است به آن پرداخت نمی‌شود.

صفری با اشاره به اینکه در بودجه ۹۸ کل اعتبارات فرهنگی کشور نیم درصد هم نمی‌شود، توضیح داد: اکثر جوانان پاک و درون زلالی دارند و چرایی انحراف برخی از آنان را باید از مسئولین سوال کرد.

وی متذکر شد: در هیچ کشوری به اندازه ایران فضای مجازی رها نشده است و چندین کشور خارجی مدعی، فیلترینگ را در بخشی از حوزه‌ها اعمال می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه اکنون در اینیستاگرام یک کودک ۱۰ ساله به هر مطلبی ک بخواهد دست می‌یابد، ابراز داشت: اگر آدم فرزند خردسال خود را دوست داشته باشد، خودرو را بدون آموزش رانندگی به دستِ او می‌دهد تا یا خود را هلاک کند و یا آنکه دیگری را بکشد؟ ما در فضای مجازی این کار را کرده‌ایم!

وی در پایان صحبت‌های خود اذعان کرد: در آذربایجان جوانان مستعدی در حوزه فیلم‌سازی فعالیت دارند اما به خاطر مشکلات مالی نمی‌توانیم بسیاری از کارها را انجام دهیم.

انتهای پیام/