فرماندار جدید کلیبر معرفی شد
فرماندار جدید کلیبر معرفی شد
فرماندار جدید شهرستان‌ کلیبر در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش شمس،علیار راستگو معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان کلیبر، عدالت حاجی‌پور را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های رسول خدابخش در مدت چهار سال تصدی فرمانداری کلیبر قدردانی شد.

حاجی‌پور متولد سال ۱۳۵۹ و دارای مدرک فوق‌لیسانس جغرافیا است و پیش از این سرپرست فرمانداری و معاون سیاسی فرماندار پارس‌آباد و بخشدار اسلام‌آباد در استان اردبیل بوده است.

رسول خدابخش به عنوان فرماندار جدید اهر معرفی شد

فرماندار جدید شهرستان‌ اهر در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان اهر، با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان، رسول خدابخش را به عنوان فرماندار جدید اهر معرفی کرد.

خدابخش متولد شهرستان بناب و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت است و در کارنامه مدیریتی وی، سمت‌های مختلفی همچون کارشناس انتخابات فرمانداری کلیبر، بخشدار لیلان و معاون فرماندار ملکان دیده می‌شود. وی پیش از این نیز به مدت چهار سال فرماندار کلیبر بود.

در این مراسم همچنین از خدمات و تلاش‌های زاهد محمودی در مدت سه سال تصدی فرمانداری اهر قدردانی شد.

 

انتهای پیام/