غیرت دینی ملت را نشانه گرفته‌اند/ رقص کودکان معصوم در مدارس چه معنا دارد؟
غیرت دینی ملت را نشانه گرفته‌اند/ رقص کودکان معصوم در مدارس چه معنا دارد؟
سردار جان نثاری می‌گوید تضعیف دین اسلام مساوی با تضعیف جمهوری اسلامی است و دشمنان به همین دلیل غیرت دینی ملت را هدف گرفته‌‍‌اند.

سردار «حبیب‌الله جان نثاری» امروز در مراسم یادواره سرداران، یک هزار و ۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا و یادبود ۱۲۸ شهید یگان ویژه استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: از اینکه عقبه یگان ویژه ناجا، لشکر روح الله کمیته انقلاب اسلامی است، مفتخریم.

وی خاطرنشان کرد: ایام دفاع مقدس لشکر روح‌الله ضمن مقابله با اشرار در مرزهای شرقی، در جبهه‌ غرب با متجاوزان بعثی جنگید و در طول ۸ سال دفاع مقدس یک هزار و ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد.

جانشین فرمانده یگان‌ ویژه ناجا با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره شهدا گرامیداشت یاد ایثار و از خودگذشتگی جوانان است، تاکید داشت: آمریکای جنایتکار در طول ۴۰ سال اخیر تمام گزینه‌های روی میز خود را رو کرده اما نتیجه‌ای نگرفته است.

وی افزود: حتی ایجاد داعش نیز نتوانست خدشه‌ای به آرمان‌های ایران اسلامی وارد کند و در جبهه‌های نبرد نیز نیروهای تحت امر آمریکا از جبهه مقاومت اسلامی شکست سنگینی را متحمل شدند.

جان نثاری با بیان اینکه هزینه ۷ میلیون تریلیون دلاری آمریکا در راستای سیاست‌های ضد ایرانی‌اش به اذعان ترامپ هیچ دستاوردی نداشت، عنوان کرد: این هزینه‌ها برای ایران اسلامی دستاورد داشت و آن تشکیل جبهه مقاومت اسلامی متشکل از آزادی‌خواهان بود.

وی ابراز داشت: ما عهد بسته‌ایم پاسدار خون شهدا باشیم و در تک تک جملات وصیت نامه آن بزرگواران عالی مقام، تاکید بر تبعیت از ولایت فقیه را می‌بینیم.

جان‌نثاری با اشاره به تلاش‌های دشمن جهت تضعیف قدرت موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی، متذکر شد: ایران از مولفه‌های قدرتی بسیاری برخوردار است اما آنچه دشمن آن را هدف گرفته اصلی‌ترین قدرت جمهوری اسلامی ایران، یعنی دین است.

این مسئول بیان داشت: دشمن غیرت دینی را هدف گرفته و برای همین بعضاً در کودکستان‌ها می‌بینیم برای کودکان معصوم با عنوان جشن و شادی برنامه اجرا می‌کنند و با پخش موزیک‌های ناهنجار آنان را به رقص وا می‌دارند.

وی در پایان تصریح کرد: دختری که با پسری دیگر دست به دست در کودکستان می‌رقصد فردا می‌تواند به‌هنگام مادری، فرزندی ایثارگر تربیت کند؟

انتهای پیام/