عقب‌نشینی تراکتور از توافق با نکونام/ سوگیتا و استوکس، دو مهره‌ طلایی پرشورها برای لیگ ۹۸
عقب‌نشینی تراکتور از توافق با نکونام/ سوگیتا و استوکس، دو مهره‌ طلایی پرشورها برای لیگ ۹۸
هواداران به انتشار خبر حضور جواد نکونام در نیمکت تراکتور واکنش مثبتی نشان نداده‌اند و مسئولان باشگاه از این موضوع آگاه‌اند.

ورزشی شمس: تراکتورسازان علی‌رغم هزینه‌های میلیاردی در لیگ برتر ۹۸-۹۷ نتیجه‌ای نگرفتند و در هفته‌های پایانی نه‌تنها از عنوان قهرمانی فاصله گرفتند بلکه با اشتباهات داوری و صد البته خطاهای فردی بازیکنان غایب بزرگ لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفتند.

نتایج ضعیف تراکتورسازی تبریز در اواخر لیگ به‌اندازه کافی خاطر تماشاگران را آزرده کرده بود و تنها امیدبخشی به لیگ آتی می‌توانست از التیام هواداران بکاهد اما طرح نام‌هایی کوچک‌تر از قد و قواره‌ی تراکتور، موجب شد پرشورها از کوره در روند و حضور سرمربیِ ایده‌آل و بازیکنانی تاثیرگذار را طلب کنند.

گویا واکنش منفی هواداران به انتخاب جواد نکونام به‌عنوان سرمربی تراکتور و عدم محبوبیت این گزینه‌ی استقلالی در نظرسنجی‌ها، مسئولان باشگاه را مجبور به عقب‌نشینی کرده است و حال الیاسی، رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید با هیچ گزینه‌ای صحبت نکرده‌ایم و همچنان لیکنز سرمربی رسمی تراکتور محسوب می‌شود.

باتوجه به عدم استقبال هواداران از گزینه‌های داخلی به‌نظر می‌رسد مالک باشگاه تراکتور به ادامه فعالیت با لیکنز رضایت دهد اما همین تصمیم نیز باتوجه به عملکرد ضعیف این سرمربی در هفته‌های پایانی لیگ اعتراضاتی را در پی خواهد داشت.

تراکتور برای قهرمانی در لیگ آینده و حضور در جام باشگاه‌های آسیا بیش از آنکه نگران سرمربی باشد، در اضظراب حفظ بازیکنان فعلی و پوشش نقاط ضعف قبلی با خرید بازیکنانی جدید قرار دارد. هرچند ادامه فعالیت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما سوگیتا و استوکس دو بازیکنی هستند که در فصل آتی همراه تراکتورسازان خواهند بود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مجید قنبرزاده