صدا و سیما اجازه پاسخگوئی به مدیران تراکتور نداد
صدا و سیما اجازه پاسخگوئی به مدیران تراکتور نداد
باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز پس از اظهارات سرمربی برکنار شده این تیم در یک برنامه تلویزیونی، اعلام کرد: متاسفانه مدیران این شبکه اجازه پاسخگوئی به این اظهارات را ندادند.

به گزارش شمس، باشگاه تراکتورسازی روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع می ‌رساند که در برنامه شب گذشته فوتبال برتر که با حضور سرمربی سابق این تیم همراه بود، به مدیران باشگاه اجازه پاسخگویی داده نشد و علی‌رغم پیگیری‌های به عمل آمده، عوامل این برنامه با وجود صحبت در مورد باشگاه تراکتور، اجازه روی خط آمدن و پاسخگویی به اظهارات سرمربی سابق این تیم را به مدیران باشگاه ندادند.

تراکتور اضافه کرده است: متاسفانه این برنامه همچنان به روند خود در فضاسازی علیه باشگاه تراکتور ادامه می‌دهد و باشگاه تراکتور ضمن ابراز تاسف، اعتراض خود را به این روند و اتفاقات اعلام می‌ دارد.

علیرضا منصوریان در برنامه فوق درباره نحوه برکناری اش اعلام کرد که باشگاه تراکتور، مالک محور اداره می شود و هیچ گونه امکانات سخت افزاری در این باشگاه وجود ندارد و حتی بازیکنان در تامین لباس نیز با مشکلات عدیده مواجهند و برخلاف ادعای مالک، برندهای آدیداس این باشگاه در تبریز و مرند تولید می شود.

وی همچنین از احتمال نامزدی محمدرضا زنوزی برای ریاست فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: اگر او رییس فدراسیون فوتبال شود، ۲ تیم استقلال و پرسپولیس سلاخی می شوند.

منصوریان در مقام سرمربیگری تیم تراکتور تا هفته پنجم لیگ برتر از ۱۵ امتیاز تنها ۶ امتیاز کسب کرده بود.

تیم فوتبال تراکتور با ۱۲ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد.

  • منبع خبر : ایرنا