شیر فلکه و لوله آب یکی از خطوط اصلی شکسته بود/ در حال حاضر هیچ قطعی آبی وجود ندارد
شیر فلکه و لوله آب یکی از خطوط اصلی شکسته بود/ در حال حاضر هیچ قطعی آبی وجود ندارد
مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان تبریز دلیل قطعی آب در برخی مناطق تبریز از جمله شهرک اندیشه و لاله در روز جمعه را تشریح کرد.

به گزارش شمس، حسین وکیلی با بیان این‌که روز گذشته آب برخی مناطق از جمله شهرک اندیشه و لاله قطع شده بود، اظهار کرد: شیر فلکه و لوله‌ی آب در یکی از خطوط اصلی شهرک اندیشه شکسته شده بود که بلافاصله همکاران توانستند این خرابی را تاحدودی مرمت کنند ولی به دلیل فرارسیدن زمان افطار و نیاز مردم به آب، به طور موقت جریان آب در شبکه برقرار شد.

وی ادامه داد: عملیات تعویض شیر فلکه در منطقه، شب گذشته بعد از افطار، ساعت یک بامداد به طور کامل به اتمام رسید، در حال حاضر جریان آب در تمامی شبکه‌های تبریز برقرار است و هیچ قطعی آب وجود ندارد.

وی بیان کرد: آب در شهرک اندیشه از ساعت ۱۱ قبل از ظهر تا ساعت ۲۰ شب قطع شده بود و همچنین این قطعی در لاله نیز به صورت جزئی بود و قطعی آن در عرض یک ساعت حل شد.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان تبریز ادامه داد: اتفاقاتی از جمله ترکیدگی لوله در شبکه‌ی آب دور از انتظار نیست، در برخی موارد شبکه‌ی آبی به دلیل استهلاک یا عبور کامیون بزرگ از روی آن، دچار حادثه می‌شود.

  • منبع خبر : ایسنا