شورای شهر تبریز همانند دولت کارگران را له می‌کند/ تکلیف ۶۰۰ راننده استیجاری شهرداری را مشخص کنید
شورای شهر تبریز همانند دولت کارگران را له می‌کند/ تکلیف ۶۰۰ راننده استیجاری شهرداری را مشخص کنید
سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: این شورا نیز همانند دولت با بی‌توجهی به مطالبات کارگران آنان را له می‌کند.

به گزارش خبرنگار شمس، کریم صادق‌زاده تبریزی که به کرونا مبتلا شده است و در قرنطینه به سر می‌برد صبح امروز در جلسه‌ی شورای شهر تبریز که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار می‌شد، از بهبود و سلامتی‌اش خبر داد و اظهار داشت از فردا در محل کار خود برای پاسخگویی به شهروندان حاضر خواهد شد.

او در نطق میان دستور خود با بیان اینکه ۶۰۰ راننده استیجاری با کمترین حقوق کار می‌کنند، بر رسیدگی به وضعیت آنان تاکید و عنوان کرد: این رانندگان همچنان منتظر اقدام اساسی مسئولان هستند تا در مقابل هزینه‌های سرسام آور خودروی شخصی‌شان متضرر نشوند.

سخنگوی شورای شهر تبریز با اعلام اینکه متاسفانه شاهد ظلم دولت و شورای شهر تبریز در حق کارگران هستیم، خاطرنشان کرد: ما با بی‌توجهی به مطالبات و معیشت کارگران آنان را له می‌کنیم و این اجحاف بزرگی در حق آن‌هاست؛ مدیرانی که احساس می‌کنند نمی‌توانند کار کرده و موثر واقع شوند کنار بروند و جای خود را به جوانان دهند.

وی افزود: خوشبختانه شهردار تبریز دستور تبدیل وضعیت کارگران وادی رحمت را صادر کرد و باید در آخرین سال شورای پنجم تمام تلاشمان را برای تبدیل وضعیت این کارگران انجام دهیم، برخی می‌گویند اعضاء شورا سکوت اختیار کرده‌اند اما ما برای احقاق حق کارگران سکوت نمی‌کنیم.

انتهای پیام/