شهرداری برای نهال‌هایی که کاشته است، آب ندارد/ نهال‌ها را بین شهروندان پخش می‌کنند
شهرداری برای نهال‌هایی که کاشته است، آب ندارد/ نهال‌ها را بین شهروندان پخش می‌کنند
آجودان‌زاده گفت: طرح کاشت یک میلیون اصله درخت تحت عنوان نهضت فضای سبز با مشکلاتی مواجه است و اکنون در شرایط بحرانی نمی‌توانند آب آن‌ها را تامین کنند.

«علی آجودان‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس در واکنش به طرح کاشت یک میلیون اصله نهال در عرض یک سال توسط شهرداری تبریز، اظهار داشت: برای هر اقدام باید چشم اندازو راهکار تعریف شود در غیراینصورت کار نیمه‌تمام می‌ماند و بیت‌المال هدر می‌رود! همانند پروژه‌هایی که در سال‌های قبل اجرا شده و بعدا دیده‌اند اصلا نیازی به آنان نبوده است و تنها پول را حیف و میل کرده‌اند.

وی تاکید کرد: کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تبریز معترض این طرح بود و می‌گفت یک میلیون اصله نهال را نمی‌شود کاشت و نمی‌توان آب آن را نیز در این شرایط بحرانی تامین کرد.

عضو شورای شهر تبریز متذکر شد: اکنون نیز به جایی رسیده‌اند که می‌بینند نمی‌توانند آب نهال‌هایی را که کاشته‌‌اند تامین کنند و می‌گویند نهال‌ها را به مردم دهید تا بکارند و از آن نگهداری کنند، اگر قرار باشد نهال را شهروند بکارد و آبیاری کند دیگر مفهوم نهضت فضای سبز از بین می‌رود.

وی خاطرنشان ساخت: این طرح باید قبل از اجرا در شورا مورد واکاوی قرار می‌گفت، شورا گفته بود کمربندهای فضای سبز را در اتوبان کسایی و پاسداران توسعه دهید اما آمدند تمام بودجه زا به کاشت نهال و گل‌های زینتی و المان‌هایی تخصیص دادند که جای سوال دارد و اکنون نیز طرح به سرانجام نرسیده است.

انتهای پیام/