شهرخودرو در تبریز متوقف شد
شهرخودرو در تبریز متوقف شد
تیم فوتبال تراکتور در بازی عقب افتاده از هفته یازدهم لیگ برتر مهمان خود تیم شهرخودرو را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

به گزارش شمس، دیدار تیم های تراکتور و شهر خودرو عصر سه شنبه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شد، که در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود سرخ پوشان تبریزی خاتمه یافت.

نیمه نخست این بازی با عملکرد زیبای شاگردان الهامی همراه بود و دقیقه ۲۴ اشکان دژاگه از روی ضربه ایستگاهی، ایمان سلیمی را صاحب توپ کرد که ضربه سر سلیمی را مهدی رحمتی راهی کرنر کرد.

در ادامه و دقیقه ۳۷ بازی رضا اسدی دروازه تیم شهرخودرو را باز کرد تا اولین گلزن این دیدار لقب بگیرد.

با شروع نیمه دوم شاگردان گل محمدی برای جبران نتیجه، بازی را به جلو کشیدند، ولی این بازیکنان تراکتور بودند که با مدیریت بازی توانستند در دقیقه ۵۰ توسط مسعود شجاعی گل دوم تیمشان را بدست آورند.

بعد از چند دقیقه محمد حسین مرادمند توانست گل اول تیم شهر خودرو را به ثمر برساند تا اختلاف گل به عدد یک برسد اما این پایان کار نبود و ایمانی در دقیقه ۷۲ با پاس خود، احسان حاج صفی را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با یک پاس به عقب توپ را به اشکان دژاگه رساند و این بازیکن با ضربه محکم برای سومین بار دروازه رحمتی را در این بازی باز کرد.

در این بازی تیم تراکتور با ترکیب رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، رضا اسدی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه(سعید مهری)، احسان حاج صفی و ساسان انصاری(جونیور لوپز مازولا) وارد میدان شد.

تیم فوتبال شهر خودرو با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حسین مرادمند، علی نعمتی، محمدعلی فرامرزی، فرشاد محمدی‌مهر، سروش رفیعی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، سعید صادقی(کارلوس آلبرتو)، یونس شاکری(حسین مهربان) و مرتضی خراسانی به میدان رفت.

به گزارش شمس، تیم داوری این بازی را حمید حاج ملک، علی میرزابیگی، بابک داوری، مهدی الوندی به عنوان داور چهارم و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی امین قاسمی نژاد و اکبر صادقی از تیم شهرخودرو کارت زرد گرفتند.

حواشی بازی امروز که با حضور نزدیک به ۱۰ هزار هوادار تراکتور برگزار شد، اخراج جواد طارمی بخش مدیر رسانه تیم شهرخودرو به دلیل اعتراض به داوری و همچنین دریافت کارت زرد مجتبی سرآسیابی سرپرست تیم مهمان و شوت بی معنی رحمتی دروازه بان تیم شهرخودرو به سمت تابلو های تبلیغاتی پشت بود.

تیم تراکتور با برد امروز توانست با کسب ۲۷ امتیاز و با تفاضل گل نسبت به تیم صنعت نفت آبادان به رده پنجم جدول صعود کرده و تیم شهرخودرو با ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

  • منبع خبر : ایرنا