شش ماه قبل به آبدار ابلاغ شده که بازنشسته است/ امکان تمدید ماموریت وجود ندارد
شش ماه قبل به آبدار ابلاغ شده که بازنشسته است/ امکان تمدید ماموریت وجود ندارد
مصطفی مولوی‌فرد در نامه‌ای خطاب به مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تبریز اعلام کرده که مرتضی آبدار شش ماه است که بازنشسته به حساب می‌آید و امکان تمدید ماموریت وجود ندارد.

به گزارش شمس، بعد از اینکه پایگاه خبری شمس برای نخستین بار تصویر نامه مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز در خصوص بازنشستگی مرتضی آبدار را منتشر کرد، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در نشستی با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار شمس این مساله را تکذیب کرد.

آبدار در آن جلسه عنوان کرد که بازنشسته نیست و چندین ماه تا زمان بازنشستگی فاصله دارد اما اصراری هم برای ماندن بر صندلی مدیریت میراث فرهنگی ندارد. بعد از این سخنان همه به دنبال واکنش مسئولین استانی و کشوری بودند تا تایید و یا تکذیب بازنشستگی این مدیرکل عنوان شود اما خبری از آنها نشد.

صبح امروز اما مصطفی مولوی‌فرد در نامه‌ای به مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری تبریز مرتضی آبدار را بازنشسته اعلام کرده است. وی در این نامه در خصوص تمدید ماموریت مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان‌شرقی عنوان کرده است:” نظر به اینکه سوابق خدمتی مشارالیه ۳۵ سال و شش ماه بوده است و به موجب ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری واجد شرایط بازنشستگی بوده مراتب به موجب نامه مورخ ۹۷/۱۱/۸ قبلا به مشارالیه ابلاغ گردیده لذا امکان تمدید ماموریت مشارالیه به جهت یاد شده برای این سازمان مقدور نمی‌باشد.”

این نامه نشان می‌دهد که مرتضی آبدار از شش ماه گذشته خبر از بازنشستگی خود داشته و با این حال مدعی است که بازنشسته نیست!حال باید مشخص شود که اگر آبدار از شش ماه گذشته بازنشسته بوده چرا در طول این مدت این مساله مطرح نشده و همچنان حقوق مدیرکلی به وی پرداخت شده است.