سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد تومانی در غرب تبریز/ مجتمع ایپک پلاس، رقیبی سرسخت برای ستاره‌باران و لاله پارک
سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد تومانی در غرب تبریز/ مجتمع ایپک پلاس، رقیبی سرسخت برای ستاره‌باران و لاله پارک
پروژه ایپک پلاس مراحل پایانی خود را طی می‌کند و در کنار مغازه‌های تجاری، فودکورت، شهربازی و هایپرمارکت، 3 سینما نیز برای اوقات سرگرمی شهروندان در نظر گرفته است.

به گزارش شمس، جواد الفتی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به بهره‌برداری از مجتمع تجاری ایپک پلاس در سه ماهه‌ی سوم سال جاری، اظهار داشت: این مجتمع شامل فودکورت یک هزار و پانصد متری، شهربازی یک هزار و صدمتری و هایپرمارکتی به مساحت یک هزار و پانصد متر مربع می‌باشد که در کنار ۲۰۰ واحد تجاری پاسخگوی نیاز شهروندان است.

وی ادامه داد: برای بهره‌برداری از ایپک پلاس بالای ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است و آنچه این مکان را از سایر مجتمع‌های تجاری و خدماتی متمایز می‌کند ساخت آن با الگوگیری از مجتمع‌های بزرگ در امارات و مالزی است.

سرمایه‌گذار پروژه ایپک پلاس در پاسخ به این سوال که چرا شهرک اندیشه را برای احداث این مجتمع انتخاب کرده است، توضیح داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد قریب به ۸۰ درصد مراکز تجاری در شرق تبریز واقع شده‌اند و این درحالیست که تنها ۲۶ درصد شهروندان در شرق شهر سکونت دارند و برای ۵۵ درصد شهروندان غرب تبریز مجتمع‌های مدرن و نوینی لحاظ نشده است.

وی خاطرنشان ساخت: اکنون بیش از ۵۰۰ نفر متقاضی خرید و اجاره مغازه‌های ایپک پلاس هستند و برندهای معتبر و شناخته شده‌ای در حوزه پوشاک و مواد غذایی و حتی کافی‌شاپ و فوردکورت در این مجتمع شعبات‌شان افتتاح خواهند کرد.

الفتی با بیان اینکه پارکینگ ایپک پلاس ظرفیت خدمات‌دهی همزمان به ۲۳۰ خودرو را دارد، عنوان کرد: با این حال در راستای جلوگیری از ایجاد ترافیک و تسهیل تردد شهروندان به شهرک اندیشه، ۳۰۰ پارکینگ روباز در نظر گرفته‌ایم.

وی به احداث پارک ۸ هزار متری ماجراجویی در کنار مجتمع ایپک پلاس اشاره و افزود: با همکاری شهرداری تبریز این پارک را به یکی از مکان‌های تفریحی شهرک اندیشه مبدل می‌کنیم تا کودکان از تفریح و شادی محروم نمانند.

نادر درگه مدیر مجتمع تجاری ایپک پلاس نیز در این نشست با بیان اینکه خیلی‌ها از ما چرایی انتخاب شهرک اندیشه برای سرمایه‌گذاری را سوال کرده‌اند، تصریح کرد: بنده تجربه‌ی سال‌ها ساخت و ساز در مالزی و امارات را با خود به تبریز آورده‌ام و از آنجایی که توانسته‌ام برندهای معتبر و حتی سلبریتی‌ها را مجبور به سرمایه‌گذاری در این مجتمع با خرید مغازه‌ها کنند خرسندم.

وی ادامه داد: ایپک پلاس مختصِ قشر خاصی نیست و آنان که از حضور تعدادی بازیکن پرسپولیس در این مجتمع برای خرید مغازه و سرمایه‌گذاری در تبریز ناراحت شدند می‌توانند بازیکنان تراکتور را نیز جهت سرمایه‌گذاری در شهری که پول آن را می‌گیرند اقناع نمایند تا آنان نیز به‌جای سرمایه‌گذاری در سایر شهرها و کشورهای خارجی، در مرکز آذربایجان‌شرقی نیز سرمایه‌گذاری نمایند.

درگه با بیان اینکه همه می‌توانند در مناطق بالای شهر مجتمع بسازند اما سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد تومانی در منطقه‌ای محروم جرأت می‌خواهد، ابراز داشت: با راه‌اندازی مجتمع ایپک پلاس ارزش منطقه‌ای شهرک اندیشه به ویژه املاک مجاور این مجتمع نیز افزایش خواهد یافت.

وی در پایان صحبت‌های خود در خصوص نمای مجتمع ایپک پلاس نیز گفت: نمای مجتمع الهام گرفته از تار و پود فرش تبریز است که توسط هنرمند آذربایجانی ارائه شده و صفر تا صد آن را تبریزی‌ها انجام داده‌اند.

انتهای پیام/