سایه سنگین حواشی بر سر تداوم ریاست خدادادی/ آیا نماینده ملکان همچنان در رأس کمیسیون اجتماعی مجلس می‌ماند؟
سایه سنگین حواشی بر سر تداوم ریاست خدادادی/ آیا نماینده ملکان همچنان در رأس کمیسیون اجتماعی مجلس می‌ماند؟
حواشی اخیر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ارتباط زهرا نویدپور با سلمان خدادادی و اتهامات وارد شده به این نماینده مجلس، انتخاب دوباره او به‌عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش شمس، انتخابات هیئت رئیسه‌ی کمیسیون اجتماعی مجلس دهم برای سال چهارم امروز برگزار نشد تا برای تعیین تکلیف صندلی ریاست آن یک هفته‌ی دیگر فرصت باشد.

از زمان تشکیل مجلس دهم تاکنون همواره یکی از نمایندگان آذربایجان‌شرقی در هیئت رئیسه‌ی آن حضور داشته‌اند و به‌سبب تعدد نمایندگان استان در این کمیسیون، آذربایجانی‌ها در تعیین ترکیب هیئت رئیسه آن نقش پررنگی ایفا کرده‌اند.

سلمان خدادادی، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در اولین سال آغاز به‌کار مجلس دهم توانست صندلی ریاست کمیسیون اجتماعی را به دست آورد اما لابی‌های او در سال دوم کارساز نشد تا موقتاً عزیزی به مدت یک‌سال بر این کمیسیون تاثیرگذار ریاست کند.

نماینده ملکان سال سوم مجلس فعلی بار دیگر کرسی ریاست کمیسیون اجتماعی را این‌بار با حذف زهرا ساعی، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو از ترکیب هیئت رئیسه تسخیر کرد و حال برای تداوم ریاست خود چالش‌های متعددی را پیش روی خود می‌بیند.

از اظهارات اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس پیداست آنان بر سر ترکیب هیئت رئیسه‌ی کمیسیون اجتماعی در سال آخر مجلس دهم متفق‌القول نیستند و از سویی دیگر حواشی اخیر دامن‌گیر خدادادی، انتخاب دوباره او به عنوان رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس را دشوار کرده است.

انتهای پیام/