سال ۹۹ سال عمران شهر و شهرداری تبریز خواهد بود
سال ۹۹ سال عمران شهر و شهرداری تبریز خواهد بود
شهردار تبریز در تشریح اولویت های بودجه سال ۹۹ گفت: سال ۹۹ سال عمران شهر و شهرداری تبریز خواهد بود.

به گزارش شمس، ایرج شهین باهر در نشست مشترک با شهرداران مناطق و مدیران شهرداری تبریز با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به موضوع فضای سبز و محیط زیست، اولویت های بودجه سال ۹۹ را تشریح کرد.

وی گفت: با توجه به ثبات و آرامشی که هم اکنون شهرداری تبریز از آن برخوردار است، وضعیت بودجه امسال نسبت به سال قبل بهتر شده است.

شهردار تبریز ادامه داد: افتخار می کنیم که طی دو سال اخیر هیچ تعهدی ایجاد نکردیم و برعکس توانسته ایم که بدهی ها و تعهدات قبلی را هم پرداخت کنیم و اکنون بدهی های شهرداری تبریز نسبت به سال های گذشته بسیار کمتر است.

شهردار تبریز با اشاره به موارد مهمی که در بودجه سال ۹۹ آورده شده است، عنوان کرد: گسترش و توسعه فضای سبز موضوعی است که تاکید زیادی روی آن داریم و می خواهیم سال ۹۹، سال شکوفایی و عمران شهرداری تبریز باشد.

وی افزود: مهم ترین کاری که مدیران شهرداری و شهرداران مناطق می توانند انجام دهند، توسعه فضای سبز است که با هزینه نسبتا پائین و با سرعت بالا قابل تحقق است.

شهین باهر همچنین به موارد مهم دیگر که در بودجه سال ۹۹ درج شده، اشاره کرد و گفت: نهضت آسفالت همچنان تا پایان سال آینده تداوم می یابد و تلاش داریم پروژه های نیمه تمام به ویژه مسیرگشایی ها را نیز ادامه دهیم.

وی ادامه داد: تداوم اجرای پروژه مهم مترو، از دیگر اولویت های بودجه سال ۹۹ است که در این راستا به همکاری و کمک مناطق و دیگر سازمان های شهرداری نیاز است.

شهردار تبریز گفت: احداث ۱۰ تقاطع غیرهمسطح از دیگر برنامه های شهرداری تبریز برای سال ۹۹ است و با اینکه ما علاقه ای به پروژه های ویترینی نداریم، اما احداث تقاطع غیرهمسطح خواسته مردم و نیاز شهر است و ما نیز خواسته های مردم را اجابت می کنیم.

وی افزود: تداوم احداث پارک های محله ای و احداث کمربند سبز در مبادی ورودی شهر و همچنین ادامه عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ اتوبان ولایت، پارک بزرگ و مرکز دفن پسماند از جمله برنامه های مدنظر شهرداری تبریز برای سال ۹۹ است.

با برگزاری نشست شهردار با مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق ۱۰ گانه تبریز، تدوین لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری تبریز کلید خورد.