صفری: ساخت سریال شهید تجلایی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
صفری: ساخت سریال شهید تجلایی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی از تلاش برای ساخت سریال فاخر شهید علی تجلایی خبر داد و گفت: کارهای پژوهشی این اثر به پایان رسیده است.

به گزارش شمس، مرتضی صفری شامگاه چهارشنبه در همایش رسانه و مقاومت که در مرکز فرهنگی بلال تبریز برگزار می‌شد، با اشاره به تهدیدات اخیر ترامپ، خاطرنشان ساخت: تغییر مواضع سیاسی رئیس‌جمهور آمریکا در عرض یک هفته‌ی اخیر چیزی جز استیصال جهان استکبار در قبال ایران نیست.

وی اذعان کرد: ۷۰ درصد قدرت داعش روی تبلیغات رسانه‌ای استوار است و تروریست‌ها خود را آنچه که نیستند نشان می‌دهند.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با دستان خالی در برابر امپراطوری رسانه‌ای غرب فوق‌العاده عمل کرده‌ایم، ابراز داشت: این درحالیست که تنها از ۳۰ درصد ظرفیت‌مان بهره برده‌ایم.

وی توضیح داد: از زندگینامه تک تک شهدای دفاع مقدس می‌توان یک سریال ۲۶ قسمتی ساخت؛ در همین راستا کارهای پژوهشی سریال شهید علی تجلایی انجام شده است و اگر ۵۰ درصد هزینه‌ها را سایر دستگاه‌های استان تقبل کنند، ما آن را می‌سازیم.

صفری با تاکید بر اینکه تامین ۱۵ میلیارد تومان برای تولید سریالی فاخر در تبریز برای شهید تجلایی کار سختی نیست، تصریح کرد: این سریال را با دو میلیارد تومان هم می‌توان ساخت اما هدف ما تولید اثری همچون شوق پرواز است.

وی در پایان با اشاره به نقش آفرینی رسانه‌ای ۷۰ نفر از رزمندگان عاشورا در دوران دفاع مقدس، از اکران مستند روایت‌گران ایثار طی روزهای آتی خبر داد.

انتهای پیام/