رییس هیات کاراته آذربایجان‌شرقی درگذشت
رییس هیات کاراته آذربایجان‌شرقی درگذشت
اسماعیل معصومی رییس هیات کاراته استان آذربایجان‌شرقی بعد از تحمل رنج بیماری، شامگاه روز گذشته دعوت حق را پذیرفت و به دیار ابدی شتافت.

به گزارش شمس، عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهارکرد: جامعه کاراته استان آذربایجان شرقی مرد بزرگی را از دست داد.

سعید نیکوخصلت گفت: معصومی انسان شرافتمندی بود و تجربه بالای مدیریتی داشت.

عضو هیات رییسه هیات کاراته آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: از خصوصیات مثبت آن مرحوم تعامل و همفکری برای اعتلای رشته کاراته با تمامی اهالی این رشته بود، ضمن اینکه حس مسوولیت بالایی داشت و خیلی به توسعه و پیشرفت این رشته توجه می کرد و از دید علمی هم خیلی تلاش کرد کاراته را در مسیر توسعه قرار دهد.

نیکوخصلت اضافه کرد: مرحوم معصومی سال‌هایی که در جهاد کشاورزی خدمت می کرد، یک مدیر جهادی و فعال بود و از زمان حضورش در این مسئولیت، کاراته استان پیشرفت قابل محسوسی داشت.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز خاطرنشان کرد: وی دوره دومی بود که به عنوان رییس هیات کاراته استان فعالیت داشت و به خوبی توانسته بود مشکلات مالی هیات را مدیریت و این رشته را به وضعیت مطلوبی برساند.

وی درگذشت معصومی را به اهالی ورزش استان و خانواده اش تسلیت گفت.
رییس فدراسیون کاراته هم با صدور پیامی درگذشت رئیس هیات کارانه استان آذربایجان شرقی را تسلیت گفته و از وی به عنوان یکی از زحمت کشان و خادمان ورزش کشور یاد کرده است که با تلاش های خود منشاء خدمات فراوان برای کاراته ایران بود.

حسن طباطبائی با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت اسمایعل معصومی، از درگاه خداوند صبر برای بازماندگان وی خواستار شده است.

مراسم تشییع جنازه شادروان اسماعیل معصومی رییس هیات کاراته آذربایجان شرقی فردا یکشنبه مورخه ۲۱ مهر راس ساعت ۱۰ صبح در گلزار شهدای تبریز (وادی رحمت) برگزار و در قطعه هنرمندان، ورزشکاران به خاک سپرده می شود.

  • منبع خبر : ایرنا