روحانی بیشتر از تمامی دولت‌ها برای آذربایجان کار کرد/ دریاچه ارومیه بدون اقدامات دولت زنده نمی‌شد
روحانی بیشتر از تمامی دولت‌ها برای آذربایجان کار کرد/ دریاچه ارومیه بدون اقدامات دولت زنده نمی‌شد
نایب رئیس مجلس گفت: دولت روحانی بیشتر از تمامی دولت‌ها در حوزه آب و راه‌آهن برای آذربایجان کار کرده است اما چون این اقدامات را تشریح نکرده مردم نمی‌دانند.

به گزارش خبرنگار شمس، «مسعود پزشکیان»  ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: ما در استان موضوعی به جز پیگیری راه آهن و انتقال آب نداریم و خوشحالم به این موضوع اشاره کنم که اقدامات دولت در این زمینه بی‌نظیر بوده است.

وی با بیان اینکه دولت کارهای انجام شده خود را به خوبی برای مردم تشریح نمیکند، تاکید کرد: تا مردم اقدامات را به چشم خود نبینند، فکر می‌کنند که کاری صورت نگرفته است اما کاری که دولت تدبیر و امید برای موضوع آب و راه‌آهن انجام داده است با قاطعیت از اقدامات تمام دولت‌ها برای استان آذربایجان‌شرقی بیشتر است.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر این که پروژه انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه پروژه بزرگی است، متذکر شد: فقط پنج کیلومتر از این پروژه باقی مانده تا آب به دریاچه برسد و زمانی که مردم شیرینی آن را بچشند، خواهند فهمید کار بسیار عظیمی در این رابطه انجام شده است.

وی اذعان کرد: اگر همت شود و تصفیه خانه‌ها نیز به دریاچه سر ریز شوند، دریاچه ارومیه به طور کامل زنده خواهد شد و این موضوع امکان نداشت مگر با اقدامات و دستورات دولت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به فرزندان خویش، ابراز داشت: امروز بیشتر از هرموقعی به وحدت و همدلی در نظام اسلامی نیازمندیم.

انتهای پیام/